Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar een kast naar mijn smaak

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views

• Mr.Anderson
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:40
Het aller liefste dus een super handige maar eerst maar ff wat ik er in wil.

ASUS P5Q Pro moederbord,
2X Ati Radeon HD4870
1X Lynksys WLAN kaartje
4X 3,5" HDD's

Het probleem met mijn huidige kast is dat als ik beide kaarten er in wil, ik met geen mogelijkheid de harde schijven er in krijg. Ook is het een enorm gekloot met kabels in de behuizing die serieus mijn doorstroming van de koeling tegenhoudt. Het aller liefste wil ik een kast die dus ruim genoeg is om twee van die toch best wel grote kaarten er in kan doen en toch 6 HDD's van 3,5" in de kast hangen en een handig systeem om de kabels kwijt te kunnen (niet dat rare 'uit-het-oog-uit-het-hart' princiepe waar je het maar achter een stukkie aluminium drukt).

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Op basis van je huidige config en je andere eisen kan ik je vertellen dat (bijna) iedere Midi-tower te klein gaat zijn. De enige Midi-towers die groot genoeg zullen zijn, de versies die 5-10 centimeter dieper zijn dan normaal (en dat zijn er niet veel).

Kortom, het is waarschijnlijk noodzakelijk om om te kijken naar een Big Tower. Begin eens voor jezelf een rijtje met eisen op te stellen en bekijk eens wat er zoal leverbaar is. Maak vervolgens een short-list en ga op zoek naar reviews. Iedere Tweaker kan zelf kiezen, dat gaan we niet voor je doen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• egonolieux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01-2024

egonolieux

Professionele prutser

http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=NzIy deze voldoet perfect aan je normen, 6x 3.5 inch drives, genoeg gaten voor kabels en overvloedige luchdoorstoming :)

[ Voor 13% gewijzigd door egonolieux op 23-06-2009 22:29 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat betreft kasten is de keuze heel persoonlijk. Neem eens een kijkje hier: http://tweakers.net/pricewatch/reviews/cat/61
Dan kun je al een heel eind komen om te bepalen wat voor jou een goede kast is. Omdat we van een tweaker verwachten dat die zelf z'n hardware uitzoekt gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.