Adsl instellingen online voor Linksy WAG54G2 (modem) router

Pagina: 1
Acties:

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Beste medetweakers,

Vandaag (eindelijk) mijn adsl extra van online opgeleverd gekregen. na vanavond verheugd thuis gekomen te zijn uit het werk direct maar proberen aan te sluiten. De standaard meegeleverde speedtouch heb ik bijvoorbaat ingeruild voor een WAG653g2 modem+router van linksys omdat ik geen zin had in een losse router. Nu kom ik echter op het punt dat hij gaat "zeuren" om instellingen.

Vpi / Vci instellingen heb ik op de website van Online kunnen vinden en gaven mij dus ook geen problemen met instellen. Nu ben ik echter op het punt gekomen waar in hij mij vraagt voor "internettype" waarin ik kan kiezen uit:
  • PPPoE
  • PPPoA
  • IpoA
  • 1483 brug dynamisch of,
  • 1483 brug gerouterd
Volgens mij moet ik hier 1483 gerouterd hebben (weet ik ook niet helemaal zeker :? ) maar wanneer ik deze opties kies moet ik vervolgens het volgende invoeren
  • Internet Ip
  • Subnet
  • Gateway Ip
  • Dns
Deze kan ik echter nergens vinden... Kan niemand mij heel aub verder helpen?

Alvast erg bedankt,

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Nog niet veel verder, sorry.
De dns heb ik ingevuld nu maar hij vraagt nog specifiek naar het Ip e.d.

zal het forum even verder doorspitten, hopelijk dat ik daar wat vind.
In ieder geval reuze bedankt voor de link.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• TCP_IP
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-03 18:53
RFC1483 bridged (routed)
Encapsulatie: LLC

VPI 8
VCI 35

DHCP op automatisch zetten (IP automatisch verkrijgen, niet vast invullen)

Kijk eens op dit forum, zijn er meer met een Linksys geweest http://online.gebruikers.eu/news.php