Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik ben vandaag bij de Media Markt geweest om een autolader te kopen voor mijn Samsung Omnia. Met wat moeite paste die in mijn Omnia, maar hij zou volgens de verkoper moeten werken en hier echt geschikt voor zijn. Ik heb hem dus uiteindelijk aangeschaft en toen ik hem eenmaal in de auto aansloot begonnen de problemen.

Ten eerste laad die helemaal niet op dmv de autolader. Maar dat is niet het grootste probleem. Ik kan namelijk niet meer bellen of gebelt worden terwijl ik wel bereik heb, heel raar allemaal. Er staat nu ook deheletijd een connectie symbool voor de pc. Terwijl ik hem daar helemaal niet aan heb aangesloten.

Iemand raad?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Heb je de telefoon al een reset gegeven?

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik hem hier heb geplaatst, foutje. Maar een Omnia beschikt over Windows Mobile 6, zit die dan nu niet nog in de verkeerde fora ? :p

@ slasher. Bedoel je gewoon de telefoon uit en aan zetten of hem echt resetten dmv defragmentatie. Raak ik op die manier niet al mijn data kwijt?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 21:32 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad, pven is dom, maar dat wisten we al :)

Terug naar WBM :Y)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:31:

@ slasher. Bedoel je gewoon de telefoon uit en aan zetten of hem echt resetten dmv defragmentatie. Raak ik op die manier niet al mijn data kwijt?
Ja ik bedoel een reset / aan uit knopje en nee dan raak je niet je data kwijt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Slasher op 23-06-2009 22:27 ]

Elect a clown, expect a circus.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:24:
.............Met wat moeite paste die in mijn Omnia.............
Ik denk, dat je de aansluiting hebt verprutst, waardoor er nu enkele pinnetjes kortsluiting maken, en daardoor denkt de telefoon dat hij is aangesloten op een PC.
Pagina: 1