Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Blauw scherm na installatie deamon tools

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumbezoeker.

Help, ik heb grote problemen met mijn laptop na het installeren van deamon tools. (de normale versie: v4.30.0305 Standard, een prog voor het maken van virtuele cd/dvd stations). Na de installatie werd er gevraagd windows (ic: XP Pro) opnieuw op te starten.

Toen volgde op alle mogelijke opstartmanieren ( Safe mode / Safe mode met networking / safe mode met command prompt / laatste werkende configuratie / normaal opstarten ) een blauw scherm, wat overigens na 0.5 seconde gevolgt wordt door een heropstandende laptop. Ik heb ook geprobeerd om op esc te drukken bij het laden van enkele drivers, iets wat geadviseerd werd op eerdere topics over dit onderwerp, maar dit hielp ook niet. Kortom, windows laadt op geen enkele manier meer

Hier trouwens mijn laptopspecificaties:

Intel Core 2 Duo T7100 (1.8Ghz/2MB/800Mhz FSB)
nVidia Quadro NVS 140M 256MB
15.4" WSXGA+ (1680 x 1050) Dellsharp Wide Aspect Ratio TFT display
2.0GB, 667MHz DDR2 SDRAM Memory (2x1024MB)
80GB SATA (5,400rpm)
8X DVD+/- RW Drive with Power DVD 7.0 and Roxio Creator 9.0
Windows XP pro

-De eerste vraag die ik heb is: Hoe kan ik (waarschijnlijk via het bios) zorgen dat ik het blauwe scherm langer kan zien en de foutmeldingen kan lezen?

-De tweede vraag: Weet iemand een (mogelijke) oplossing voor dit probleem, zonder windows opnieuw helemaal te herinstalleren? (en het liefst met behoud van de harde schijf)

Alvast bedankt voor de reacties!