Ik heb er wat op gezocht die schema's
ten eerste zijn de schema's niet zo moeilijk te maken
dan komt het dat meestal de tv via scart RGB moet ondersteunen, anders moet je naar svhs of composite.
Daarnaast moet je ook via wazige drivers je (ik geloof) horizontale verversingsfrequentie aan gaan passen.
Die drivers zijn niet zo 123 verkrijgbaar, en werken niet zo goed, niet voor veel os'en
Onder windows schijnt het een hel te zijn, let op schijnt het.
Vaak is het zo dat telkens als je tv wilt kijken je weer alles opnieuw moet instellen.
De reacties van mensen die zo'n ding hebben gemaakt zijn niet al te denderend over het algemeen.
Ik weet dat je de televiewer niks vind,maar misschien moet je daar toch eens over na gaan denken, voor films/gamen is hij best goed. Logisch dat txt onduidelijk is, dat is altijd met een tv-out, dat ligt gewoon aan de tv.
Dit tip die hier gegeven word over betere kabels kan ook werken.
Ik zelf ben ook bezig met zo'n televiewer te kopen, als ik er een heb wil ik best mijn bevindingen posten, misschien met foto's ofzo, als dat wat uithaald.
maar het kan nog wel een tijdje duren.
over het algemeen lijkt het me trouwens dom dat iedereen roept dat een tv-out op een video kaart beter is als de televiewer. Waarom?
misschien door de kabels die trust meeleverd? nou betere kabels dan
hoe je het ook went of keert, het signaal moet worden omgezet, dat gebeurd ook op een video kaart, het lijkt me daarom niet juist dat video kaart veel beter is.
ik hoop binnenkort mijn bevindingen te kunnen posten.
dan krijg je een vergelijking van;
viper v550 tvout
geforc 4mx tvout
hollywood+ tvout
televiewer tvout
succes met je keuze verder
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net