Toon posts:

ATI Radeon HD 3850

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Mijn ATI Radeon HD 3850 geeft een hoog "fluit" geluid bij het spel Necrovision in pause stand.

Heeft iemand dit ook al eens gehad?
De kaart is nieuw en wordt niet warmer dan 65 graden.

Wie weet wat dit is?

Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-10 15:49
Welkom :w

Weet je zeker dat het je videokaart is? Waar baseer je dat op ?
Kan namelijk net zo goed een ander onderdeel zijn zoals je voeding, of een onderdeel op je moederbord.

Verder is het handig om de rest van je systeem specificaties te posten en wat je zelf al geprobeerd of opgezocht hebt (helpen word hier niet erg gevonden, maar eigen inzet is een must).

(Je had je topic beter in VB kunnen openen, zoals jij aangeeft dat het om je videokaart gaat)

[ Voor 14% gewijzigd door Fanatix op 23-06-2009 15:34 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13
probeer ff te troubleshooten, ik bedoel probeer het vast te stellen of je het ook met andere spellen of in andere situaties hebt.

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10 00:30
Goede kans dat het een bolle condensator ofzo is, die willen dan nog wel is gaan fluiten of piepen.

Check je kaart even, of maak er een foto van en post die hier. Ik denk sowieso dat het niet in HSA hoort, eerder gewoon in Videokaarten en Beeldschermen ;)

Gokje; je hoort de kaart alleen fluiten tijdens pauze omdat er dan geen achtergrond/game muziek/geluid is?

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah nieuwe kaart :)
heb je voeding nagekeken of ie genoeg kan leveren voor je kaart?

heb soortgelijke situatie, waarin er een piep ontstaan tijdens "zware" games. nou weet ik dat mijn voeding op het randje zit van wat ie aankan en ontstaat er veel geluid uit de voeding (komt een nieuwe zodra salaris eind deze week binnen komt uiteraard).

in conclusion: check je voeding en de minimale eisen van je kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een 'fluit' op je kaart ligt niet aan je spel, maar aan je kaart. In dat geval zou je dus in [forum=0]forum 0[/forum] moeten zijn ;)

Maar lees Het algemeen beleid eens door, daarin staat duidelijk dat het de bedoeling is dat je zelf eens zoekt voordat je een topic opent. Met jouw probleembeschrijving als zoektermen kun je een boel vinden ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.