Het gaat om het volgende: in zowel in m'n nieuwe C1 als in m'n oldtimer camper heb ik een iPod dock kabeltje en beide autoradio's kunnen daarover een iPod bedienen. Probleem is echter dat ik geen iPod heb omdat zowel ik als m'n vriendin altijd met USB sticks werken en de autoradio in de camper ook gewoon USB slikt (die autoradio zat voorheen in m'n vorige dagelijkse auto, vandaar). De (fabrieks-)radio in de C1 kan dat echter niet. En ik heb niet 't geld (over) om een (tweedehands) iPod te kopen op dit moment (die dingen blijven duur
)
Wat ik mij dus afvroeg: zijn er apparaatjes die zeg maar een iPod simuleren en je zo via een dock connector mp3's van een usb stick kunnen laten spelen?
Ik heb diverse gadget sites afgezocht, maar kan niks iets vinden.
Een FM transmitter die USB sticks slikt kost ook nog zo'n 80 dollar blijkt, kan ik net zo goed een iPod halen natuurlijk.
Naar ik heb begrepen is de dock connector in wezen een usb connector, maar ja het is ook wel fijn als hij ook daadwerkelijk de mp3 afspeelt, want die logica zit niet in de autoradio. Nou heeft de C1 wel een aux in voorop, maar mooi en handig is anders
Hoop dat ik goed zit hier, eigenlijk gaat het niet over een Apple media device, maar ja de connector is wel erg Apple
Er lastig om te zoeken op 'USB' en 'iPod dock' e.d. of er al een topic over was, ik kon zo niks vinden.
Wat ik mij dus afvroeg: zijn er apparaatjes die zeg maar een iPod simuleren en je zo via een dock connector mp3's van een usb stick kunnen laten spelen?
Ik heb diverse gadget sites afgezocht, maar kan niks iets vinden.
Een FM transmitter die USB sticks slikt kost ook nog zo'n 80 dollar blijkt, kan ik net zo goed een iPod halen natuurlijk.
Naar ik heb begrepen is de dock connector in wezen een usb connector, maar ja het is ook wel fijn als hij ook daadwerkelijk de mp3 afspeelt, want die logica zit niet in de autoradio. Nou heeft de C1 wel een aux in voorop, maar mooi en handig is anders
Hoop dat ik goed zit hier, eigenlijk gaat het niet over een Apple media device, maar ja de connector is wel erg Apple
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber