Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.sigmirror.com/files/22960_rmgqy/ol2Top.jpg

Overlord II

Overlord II is het vervolg op de zeer succesvolle fantasy action adventure waarin de spelers op een prettige manier heerszuchtig werden. In Overlord II neemt een nieuwe Overlord en een nog sterker leger van Minions het op tegen een compleet imperium. Dit heroïsche avontuur is gebaseerd op de opkomst van het Romeinse Rijk. Als het Glorieuze Keizerrijk koninkrijken verovert en elke vorm van magie vernietigt, wordt het tijd voor de Minions om er vol voor te gaan.

De Minions zijn nog slimmer, dodelijker (en grappiger) en zijn klaar voor veldslagen op maximaal formaat, waar de wilde meute afrekent met de georganiseerde legioenen van het Glorieuze Keizerrijk. Zoals altijd doen zij alles wat de Overlord hen opdraagt, zeker nu ze verwoestingen kunnen aanrichten, gebouwen kunnen slopen en het landschap kunnen ruïneren. Ook hebben ze geleerd om te rijden. In Overlord II kunnen de Minions zich op de rug van wolven en andere magische wezens door de omgeving verplaatsen. Tevens kunnen ze hun vervoersmiddel meenemen in de strijd waardoor de uitgelaten groep vechters nog sneller en woester wordt. Overlord II is momenteel nog volop in ontwikkeling bij Triumph Studios te Delft en vanaf 2009 beschikbaar voor PLAYSTATION 3, Xbox 360 en PC.

Release date?

26 juni 2009 op alle platformen

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.sigmirror.com/thumbs/small/22961_0cxoy/952372_20090603_790screen011.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.sigmirror.com/thumbs/small/22962_q1lpz/952370_20090604_790screen001.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.sigmirror.com/thumbs/small/22963_wtsc0/952370_20090604_790screen002.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.sigmirror.com/thumbs/small/22967_twyhp/952372_20090603_790screen004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sigmirror.com/thumbs/small/22964_xaty8/952370_20090611_790screen002.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.sigmirror.com/thumbs/small/22965_9qope/952372_20090603_790screen001.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.sigmirror.com/thumbs/small/22966_douoy/952372_20090603_790screen002.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.sigmirror.com/thumbs/small/22968_qd8jn/952372_20090603_790screen010.jpg

Trailer:

Reviews

1UP
Overlord 2 offers a lot of options for customization, be it in the form of minion upgrades, spell specializations, and purely aesthetic options like how to decorate your fortress and which of your mistresses you choose to favor.

Team Xbox
It’s very Diablo-like in its playability, in that it often throws a lot of opposition at you, but with a full complement of minions and a powerful weapon, you’ll usually cut through them nicely.

Official Xbox Magazine UK
There are few titles that are as charming as Overlord II, and only in this distorted fantasy world could playing the bad guy be so fun, engaging and - most importantly - guiltless.

Links:
Official Overlord II site
Triumph Studios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Zodra die uit is ga ik dit spel zeker halen. Vond Overlord I eigenlijk ook een heel leuk spel. Ik zeg hier eigenlijk omdat ik begrepen had dat het niet zo heel goed ontvangen was. Bovendien is het script geschreven door Rhianna Pratchett, dochter van Terry Pratchett, de naar mijn mening grappigste auteur (misschien na Douglas Adams) van het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Van de week Overlord maar eens afgemaakt, hij lag nog steeds op de stapel omdat ik gestoord werd van de Ruburian Desert. :P

Geweldig spel, heb er echt heel veel plezier mee gehad. Hopen dat Overlord 2 het spel mid game iets meer weet te rekken dan deel 1. Zeker aan het eind werd het spel vermoeiend, weinig exploren en de Boss battles kwamen ineens wel heel snel achter elkaar.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231314

Ik heb hem vandaag gekocht (winkel had hem binnen en verkoopt hem gewoon)

Geinstalleerd en wel,
probeer op te starten, je ziet cursor veranderen en aan het denken.
Na paar seconden gebeurt er niks meer.
In Windows Task Manager zie je overlord2.exe opstarten en vervolgens verdwijnen na paar seconden.
Ik heb nieuwste drivers nogmaals geinstalleerd en zo simpel mogelijke instellingen gedaan (800x600, 60hz, sound disabled).

Tevergeefs, nog altijd hetzelfde.

Heb helpdesk codemasters al gemaild, en die gaven wat suggesties, maar geen van allen heeft geholpen.

De overlord 2 demo kon ik gewoon uitstekend spelen zonder morren, hetzelfde voor andere spellen zoals prototype/tf2/etcetera.

Mijn PC doet naar mijn inzien aan de vereisten die gegeven zijn:
AMD duo 5200+ @2.613ghz
2gb DDR2
meer dan 150gb vrij
Windows XP met laatste service pack
Geforce 8600 GT 512ram
MSI mobo
Asus DVD speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Ik heb de eerste Overlord nooit uitgespeeld, omdat ik maar geen extra tomes kon vinden voor extra gremlins. Weet iemand toevallig ergens een guide te staan om alle tomes te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Anoniem: 225504 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 04:27:
Ik heb de eerste Overlord nooit uitgespeeld, omdat ik maar geen extra tomes kon vinden voor extra gremlins. Weet iemand toevallig ergens een guide te staan om alle tomes te krijgen?
Hier al een keer gekeken: http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/game/932853.html ?

Ik moet voor morgenavond nog een paper inleveren en dan heb ik vakantie. Ik denk dat ik dit spel dus als beloning voor mijn harde inspanning en verbanning achter de computer in huis tijdens dit lekkere weer ga kopen zodat ik weer heel de tijd tijdens dit lekkere weer binnen kan gaan zitten:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Overlord 1 vond en vind ik nog steeds grappig, wel jammer dat het nie zo heel groot is, hadden wel iets meer vijanden in mogen zitten, zeker als je de eindbaas van een level hebt verslagen is er daarna niemand meer te vinden, jammer. Maar ik ga deel 2 zeker proberen!

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
PiP0 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:42:
Overlord 1 vond en vind ik nog steeds grappig, wel jammer dat het nie zo heel groot is, hadden wel iets meer vijanden in mogen zitten, zeker als je de eindbaas van een level hebt verslagen is er daarna niemand meer te vinden, jammer. Maar ik ga deel 2 zeker proberen!
Als ik de re/previews goed begrepen heb heeft triumph studios een hoop van de flaws van het 1e deel weggewerkt. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256545

Ben vanmorgen gestart en zit nu al muurvast in een grottenstelsel lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:23

QinX

Shai-Hulud

Ik ben ook bezig en zit nu bij de Blue Hive.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Ik begrijp dat hier niets online aan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:10
Heb hem sinds gisteren, wat een fantastisch spel :p Het is even wennen met de minions besturen en dergelijke maar als dit eenmaal goed lukt merk je pas hoeveel humor er wel niet inzit :p Er word vanalles uit de maatschappij op de hak genomen.. :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-04 14:47
Echt cool spel, de humor is gewoon goed aanwezig. Zelfs het neerslaan van arme zeehondjes is grappig opgezet, al zou het in het echt te grof zijn maar hier is het wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX

QinX

Shai-Hulud

@AjnK
Het spel is wel online te spelen maar de focus ligt daar niet op.

Waar zit de rest trouwens?
Ik zelf zit vast bij het redden van de Blue Hive, ik ben zwaar underpowered. Misschien een nieuw wapen gaan komen of wat beter armor?

Edit:
Wat ik tot nu toe nog wel erg mis is de Dungeon, maar misschien dat die nog komt.
spoiler:
Ik hoop dat de Arena een Dungeon is, aangezien in het spel gezegd wordt dat ze er alleen wezens hebben, fingers crossed.

[ Voor 32% gewijzigd door QinX op 26-06-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02 17:16

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

dijk van een game alweer :D heb de eerste met plezier uitgespeeld en ben nu terug onder de indruk, het gebrekkig lopen van de overlord hebben ze ook opgelost, ziet er veel beter uit nu, heb net de green hive terug, en ik mis de dungeon ook, wil graag wat meer minions zodat ik beter armor enzo kan forgen, de tijd vliegt toch veeel te rap voorbij als ik dit speel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 11:38
Zoo deeltje 2 is ook leuk, netzoals 1, wat meer dingentjes etc. :)
Volgens mij ben ik traag, want ik heb net de red hive naar binnen gesleept!
Al met al veel plezier en een lueke game :)
Morgen weer verder spelen!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX

QinX

Shai-Hulud

Ben inmiddels bij de eindbaas. Waar ik me wel nog altijd aan stoor net als bij de vorige versie, is dat de controls soms hangen.
Dan blijft het spel sweepen op minions sturen. Best lastig als je iets moet doen, zoals je minions weg halen bij een mijn of een gargantuan.

edit:
De focus ligt in de forge niet al te veel op minions, dus een dungeon is helemaal niet nodig, maar was wel leuk geweest te ontspanning.

[ Voor 21% gewijzigd door QinX op 28-06-2009 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

hier stond iets stoms.

Mooi spel etc! Is zeker het kopen weer waard :)

[ Voor 92% gewijzigd door Four op 28-06-2009 12:34 ]

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX

QinX

Shai-Hulud

Zojuist uitgespeeld, moet zeggen was zeer zeker de moeite waard, en zo te zien komt er een uitbreiding/sequel weer :D

Met dank aan Brood bakkerij de diamanten ring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zag 'm zojuist op FTD staan, toen dacht ik: 'Hmm Overlord 1 (gekocht) maar weer is installeren'
En dat is al 'n leuk spel... Straks maar is even de Demo van 2 binnenhalen en kijken of ik 2 ook weer koop!

Echt prachtige makelij vind ik, ben benieuwd!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX

QinX

Shai-Hulud

De demo van deel 2 doet niet recht aan het volledige spel. Het is gewoon een tutorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284537

Ik kan niet in Nordberg town komen, iemand mss een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Ga eens naar boven, volg het spoor! (naar die mijn :P ) en probeer daar eens wat :) Ik zeg maar niet teveel :) Leuke manier om daar te komen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05-2022

Firestone

$ su - vuursteen

Ik heb de afgelopen weken deel I weer eens gespeeld en ik genoot er weer veel van. De dag na het uitspelen meteen de demo van deel II geprobeerd, maar raar genoeg was ik ietswat teleurgesteld. De geluiden waren bijna allemaal recht uit deel I gekopieerd en de acties van de minions waren zo goed als hetzelfde. Daarnaast leken de dingen die verzameld konden worden - geld, lifeforce, potions - enkel op een vernieuwing van de gfx.
Maw; ik zag amper enige positieve verandering t.o.v. deel I. Nu vond ik deel I voor een groot deel geweldig, maar toen ik het uitgespeeld had was het wel even genoeg. Op een gegeven moment wordt het namelijk beste repetitief.
Dus; kan iemand mij overhalen dat dit meer is dan een dure uitbreiding? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

QinX schreef op zondag 28 juni 2009 @ 01:20:
edit:
De focus ligt in de forge niet al te veel op minions, dus een dungeon is helemaal niet nodig, maar was wel leuk geweest te ontspanning.
juist wel, heb voor een wapen 200 minions nodig gehad (50 van elke kleur), ook heb ik armor geforged terwijl ik beter armor in de lijst had staan, ze mogen wel eens pijltjes op die lijst zetten als er meer beschikbaar is dan op het scherm te zien is, ik kon blijkbaar nog naar onder scrollen zonder dat ik het wist, dus weer een hoop gold/crystals/minions wasted :(

maar toch is het echt een goed spel, je kan gewoon zoveel meer dan in het eerste deel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Firestone schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:06:
TwistedAnimator schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:27:
[...]

maar toch is het echt een goed spel, je kan gewoon zoveel meer dan in het eerste deel :)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:54

The Zep Man

🏴‍☠️

Firestone schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:06:
Ik heb de afgelopen weken deel I weer eens gespeeld en ik genoot er weer veel van. De dag na het uitspelen meteen de demo van deel II geprobeerd, maar raar genoeg was ik ietswat teleurgesteld. De geluiden waren bijna allemaal recht uit deel I gekopieerd en de acties van de minions waren zo goed als hetzelfde.
Natuurlijk. In deel 1 kotsten je Minions ook de boel onder als ze teveel gezopen hadden en hadden ze mounts om op te rijden. Hiernaast werden ze vaak gebruikt om machines te bedienen die je ook zelf kan gebruiken. Ook kan je als Overlord jezelf al in de huid van een Minion verplaatsen.

Oh, wacht... dat is in Overlord 2, niet Overlord. :>
Daarnaast leken de dingen die verzameld konden worden - geld, lifeforce, potions - enkel op een vernieuwing van de gfx.
Tja, er zijn weinig andere manieren om geld en potions te renderen. Wat had je verwacht dat geld vervangen werd met losse, zwevende muntjes en potions door paddestoelen? :?
Maw; ik zag amper enige positieve verandering t.o.v. deel I. Nu vond ik deel I voor een groot deel geweldig, maar toen ik het uitgespeeld had was het wel even genoeg. Op een gegeven moment wordt het namelijk beste repetitief.
Het repetitief gehalte is naar mijn mening iets gedaald in deel twee. Zo hoef je niet meer door een zeer lang grottenstelsel te gaan als je bijvoorbeeld de Green Minions wilt verkrijgen. Er zit nu een leukere opdracht aan die naar mijn mening niet zo lang duurt en iets gevarieerder is.

Pluspunt blijft de humor. Maar wat Overlord 2 echt goed maakt is dat het nu om "Lawful Evil" versus "Chaotic Evil" gaat in plaats van "Chaotic Good" versus "Chaotic Evil". In dit spel ben je ook gewoon echt evil. Om het in de woorden van Gnarl te zeggen (gebaseerd op twee kreten uit het Dungeon Keeper universum): It's good to be bad, but it's better to be evil!
Het is meer als een dure uitbreiding: je hebt het originele spel niet nodig. Bij de juiste winkels kan je dit spel voor iets meer dan 30 euro krijgen (de PC versie, consoles zuigen en daar weet ik dan ook niets van af ;) ). Of dit het voor jou waard is, kan alleen jij zelf beslissen.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone

Firestone

$ su - vuursteen

The Zep Man schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:54:
[...]
Natuurlijk. In deel 1 kotsten je Minions ook de boel onder als ze teveel gezopen hadden en hadden ze mounts om op te rijden. Hiernaast werden ze vaak gebruikt om machines te bedienen die je ook zelf kan gebruiken. Ook kan je als Overlord jezelf al in de huid van een Minion verplaatsen.

Oh, wacht... dat is in Overlord 2, niet Overlord. :>
Piesen na het zuipen en hendels, liften, deuren etc bedienen was anders ook in deel I ;)
The Zep Man schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:54:
[...]
Tja, er zijn weinig andere manieren om geld en potions te renderen. Wat had je verwacht dat geld vervangen werd met losse, zwevende muntjes en potions door paddestoelen? :?
Het probleem wat ik meer had was dat het precies dezelfde spullen waren die ik een dag eerder in deel I ook zag. Ik vind het gewoon iets teleurstellend dat er totaal geen innovatie leek te zijn t.o.v. deel I. Natuurlijk moet de sfeer en de gameplay ongeveer gelijk blijven, maar misschien had iets meer variatie ook geen kwaad gekund. Een nieuw type minion bijvoorbeeld of uitgebreidere acties per minion. Als ik de reviews mag geloven zijn de eigenschappen per minion namelijk precies hetzelfde. En de Reds vond ik in deel I al compleet nutteloos.

Naja, ik wacht denk ik nog even tot mensen objectieve reviews kunnen geven en de hype over is tot ik een besluit maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Firestone schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:16:
[...]

Piesen na het zuipen en hendels, liften, deuren etc bedienen was anders ook in deel I ;)

[...]

Het probleem wat ik meer had was dat het precies dezelfde spullen waren die ik een dag eerder in deel I ook zag.
Over het algemeen in computerspelland lijkt een deel 2 erg op deel 1.
Ik vind het gewoon iets teleurstellend dat er totaal geen innovatie leek te zijn t.o.v. deel I.
Er zijn voldoende nieuwe elementen in deel 2. En je kan zeehondjes doodknuppelen. Wat verwacht je nog meer van een spel?
Natuurlijk moet de sfeer en de gameplay ongeveer gelijk blijven, maar misschien had iets meer variatie ook geen kwaad gekund. Een nieuw type minion bijvoorbeeld of uitgebreidere acties per minion.
Minions kunnen nu veel meer als in deel 1. Zie eerdere voorbeelden.
Als ik de reviews mag geloven zijn de eigenschappen per minion namelijk precies hetzelfde. En de Reds vond ik in deel I al compleet nutteloos.
In deel 2 zijn de Reds net zo essentieel geworden bij het vechten als dat de Browns zijn. Sterker nog: er zijn gewoon veel situaties waar je zonder Reds een heel zwaar gevecht tegemoet gaat. Ook hebben ze een lichte upgrade gekregen met betrekking tot de effectiviteit van hun vuuraanval. Deze heeft nu meer kans om te raken en om je tegenstander in de fik te zetten. En laten we eerlijk zijn: een tegenstander is makkelijker neer te halen wanneer hij met zijn handen boven zijn hoofd rondjes rent terwijl vuur langzaamaan zijn vlees wegvreet dan dat je erbovenop duikt met een leger melee-fighters.
Naja, ik wacht denk ik nog even tot mensen objectieve reviews kunnen geven en de hype over is tot ik een besluit maak.
Objectieve reviews bestaan niet, dus daar kan je lang op wachten.

Wat ik je wel kan meegeven is de samenvatting van de PC Gameplay Juli/Augustus 2009 over Overlord 2:
Overlord II heeft niet het verrassingseffect van zijn voorganger, maar biedt een frisse en enorm gevarieerde spelervaring die actie-, puzzel-, tactische en stealthelementen combineert. Tel daarbij de humor en de mooie presentatie en je hebt een titel die zeker en vast de aanschaf waard is. (...) Overlord II is een absolute aanrader voor wie niet vies is van een humoristische en gevarieerde spelervaring.
Het spel in de review van dit blad krijgt als totaalcijfer een 8,5 en dat is het naar mijn mening wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107802

Heb het spel ook sinds het weekend, maar kan het spel nie opstarten onder vista. Heb ook vga kaart van ati (4870) icm vista x64. Hier schijnen al meerdere problemen mee te zijn icm met overlord2. Maar heb nog nergens een goeie oplossing.

Gaat over een melding mbt c+ of iets dergelijks, weet de melding niet uit mijn hoofd.

kent iemand dit probleem en weet hiervoor een oplossing?

Heb al iets gevonden over nvidia PhysX maar ik heb een ati kaart:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:32
Nergens last van hier m.b.t. Vista x64 en een 4870.
Heb je de nieuwste drivers (en e.v.t. ook de laatste Windows updates)?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04 16:03
Anoniem: 107802 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:05:
eb al iets gevonden over nvidia PhysX maar ik heb een ati kaart
dan nog heb je vaak wel de drivers en software van physx maar word het werk door de cpu gedaan.
ik zou eens kijken bij software of add/remove programs om te kijken of het er bij staat.

hier werkt het iniedergeval uitstekend met een hd4870 op windows 7 en 9.6 catalyst drivers.

[ Voor 11% gewijzigd door Countess op 29-06-2009 13:23 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX

QinX

Shai-Hulud

Je moet even steam downloaden, account aanmaken en dan via de store de demo downloaden en dan de config draaien, steam installeert dan alles wat nodig is om het spel te draaien.

Had het probleem zelf ook, deze oplossing werkte voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-05 20:03
ik heb een 4850, werkte ook niet (vista 32) maar heb PhysX geinstalleerd (nieuwste versie) nu draait het als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

k4kl44s schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 08:47:
ik heb een 4850, werkte ook niet (vista 32) maar heb PhysX geinstalleerd (nieuwste versie) nu draait het als een trein.
Zal vanavond eens nieuwe ati drivers proberen en ook de Physx van nvidia. laat het wel weten of de storing hiermee opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79610

Het schijnt te zijn dat er 3 spells (magic powers) mogelijk zijn, alleen ik kom niet verder dan 1 spell die je in het begin krijgt. Je hebt namelijk Target, Minion en Halo. Hoe kan je veranderen naar een andere spell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Anoniem: 79610 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 18:54:
Het schijnt te zijn dat er 3 spells (magic powers) mogelijk zijn, alleen ik kom niet verder dan 1 spell die je in het begin krijgt. Je hebt namelijk Target, Minion en Halo. Hoe kan je veranderen naar een andere spell?
van zodra je een nieuwe spell krijgt wordt dit uitgelegd op het scherm, je zal wss de andere spell stones nog niet hebben (check de link hieronder)

handige guide voor tower objects/stones/.. en tricks:
http://faqs.ign.com/articles/997/997045p1.html

[ Voor 6% gewijzigd door TwistedAnimator op 30-06-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TwistedAnimator schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:05:
[...]

van zodra je een nieuwe spell krijgt wordt dit uitgelegd op het scherm, je zal wss de andere spell stones nog niet hebben (check de link hieronder)

handige guide voor tower objects/stones/.. en tricks:
http://faqs.ign.com/articles/997/997045p1.html
Oke dat zou best kunnen, heb nu alleen denk de Halo spell ofzo waardoor je een soort bliksem op de grond afstoot. Het is dus niet dat je kunt kiezen net als minions maar welke knoppen combinatie je gebruikt.

Dat wordt dus nog ff verder spelen.
Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 79610 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:15:
[...]

Oke dat zou best kunnen, heb nu alleen denk de Halo spell ofzo waardoor je een soort bliksem op de grond afstoot. Het is dus niet dat je kunt kiezen net als minions maar welke knoppen combinatie je gebruikt.

Dat wordt dus nog ff verder spelen.
Thanx.
Die bliksem-op-de-grond is ook je Minion spell. Zodra je hem oplaad, zie je heel even je Minions oplichten. Laat je spell daarna los (en niet als hij volledig opgeladen is) en je Minions krijgen een boost voor 10 seconden. Kost volgens mij minder Mana dan hem volledig op te laden voor een bliksem-op-de-grond aanval.

[ Voor 7% gewijzigd door The Zep Man op 30-06-2009 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Zep Man schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:44:
[...]
Die bliksem-op-de-grond is ook je Minion spell. Zodra je hem oplaad, zie je heel even je Minions oplichten. Laat je spell daarna los (en niet als hij volledig opgeladen is) en je Minions krijgen een boost voor 10 seconden. Kost volgens mij minder Mana dan hem volledig op te laden voor een bliksem-op-de-grond aanval.
Oh ja je hebt helemaal gelijk, als je het op tijd doet dan gloeien ze allemaal. Had dit nooit opgemerkt.
Dus zo te zien zijn dat al de spells die er zijn.

Die Catalysten die je verzamelt (blauwe orbs) die zijn om je spells te versterken neem ik aan, gaat dit automatisch of moet je de op een bepaald manier activeren?

Greetz,
Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de game inmiddels ook aan de praat gekregen, driver update gedaan en de Nvidia Physx software geinstalleerd. Wel leuke game verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:18

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik zit nu gelijk in het begin al vast :') Er is me net geleerd hoe ik gewone mensen kan beheersen, die volgen me dan, maar ik kan ze niet ergens heensturen voor zover ik weet. Verder zijn er twee wegen, maar die worden beiden geblokkeerd door een soort muur van vuurwerk die opgeworpen wordt door een paar mensen als ik te dichtbij kom. Iemand een idee hoe ik verder moet? Zal wel heel simpel zijn :7

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:32
Bart ® schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:44:
Ik zit nu gelijk in het begin al vast :') Er is me net geleerd hoe ik gewone mensen kan beheersen, die volgen me dan, maar ik kan ze niet ergens heensturen voor zover ik weet. Verder zijn er twee wegen, maar die worden beiden geblokkeerd door een soort muur van vuurwerk die opgeworpen wordt door een paar mensen als ik te dichtbij kom. Iemand een idee hoe ik verder moet? Zal wel heel simpel zijn :7
spoiler:
Volgens mij moest je eerst terug door het blauwe portaal (naar je HQ) en kreeg je daar een nieuwe quest.
Als dat niet werkt dien je terug te gaan naar de grot met de cut scene van een pratende Dryad. (die grot waar je uit komt voor je het gebied in komt waar je nu zit.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Nu heb ik laatst de demo van overlord 2 gedownload en gespeeld via steam,

En wil ik graag gaan beginnen aan deze game die me een beetje doet denken aan de humor van serious sam 2.

Is het verstandig om eerst deel 1 uit te spelen voordat je aan deel 2 begint? ik heb deel 1 nog nooit gedaan namelijk.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Fanatix schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:53:
[...]

spoiler:
Volgens mij moest je eerst terug door het blauwe portaal (naar je HQ) en kreeg je daar een nieuwe quest.
Als dat niet werkt dien je terug te gaan naar de grot met de cut scene van een pratende Dryad. (die grot waar je uit komt voor je het gebied in komt waar je nu zit.
Ah, dat zal ik dan eens doen vanavond, tnx :)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-04 10:46
Bart ® schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:34:
[...]

Ah, dat zal ik dan eens doen vanavond, tnx :)
spoiler:
Je moet die mensen ook niet betoveren maar je moet geloof ik 3 mensen doden door je magie. Gewoon wat langer de alt knop ingedrukt houden. Daarna moet je opzoek gaan naar de Red Minion Hyve. Maar dat wijst daarna weer voor zich.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

madmaus schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 14:24:
[...]

spoiler:
Je moet die mensen ook niet betoveren maar je moet geloof ik 3 mensen doden door je magie. Gewoon wat langer de alt knop ingedrukt houden. Daarna moet je opzoek gaan naar de Red Minion Hyve. Maar dat wijst daarna weer voor zich.
Zal ik ook proberen, altijd leuk :P

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Bart ® schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:44:
Kijk in je quest overzicht daar staat wat je moet doen. Ik had hetzelfde probleem. Bleek dat je 3 mensen met de spell omzeep moest helpen voor je naar je dark tower kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170472

Ik ben nog niet echt ver in het spel, maar ik vind het nu al vrij eentonig worden met vaste paden en van dorp naar dorp lopen. Word het spel nog een beetje anders of uitdagender op een bepaalde manier? Misschien is het spel niet aan mij besteed, maar ben tot dusver er niet echt laaiend enthousiast over.

En nog een vraagje; soms zie je items (wapens bijv) op grond liggen die glinsteren dan, kan je die oppakken op een bepaalde manier? Geld/potions worden wel automatisch gepakt als je erover loopt heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 170472 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:21:
Ik ben nog niet echt ver in het spel, maar ik vind het nu al vrij eentonig worden met vaste paden en van dorp naar dorp lopen. Word het spel nog een beetje anders of uitdagender op een bepaalde manier? Misschien is het spel niet aan mij besteed, maar ben tot dusver er niet echt laaiend enthousiast over.

En nog een vraagje; soms zie je items (wapens bijv) op grond liggen die glinsteren dan, kan je die oppakken op een bepaalde manier? Geld/potions worden wel automatisch gepakt als je erover loopt heb ik gemerkt.
Wapens pakken je wezens alleen op als het een betere is dan ze al hebben. Ik stuur altijd alles wat ik heb over een wapen heen, want als je er eentje overheen stuurt, die toevallig een beter wapen heeft, dan blijft het gewoon liggen. Maar misschien heeft een van je andere wezens er wel baat bij...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-05 23:47
Ok nu heb ik echt een gigantische noobvraag:
Ik heb net het spel geïnstalleerd begin te spelen en dan moet je eerst die kindjes wegjagen, dat doe ik en dan kom je uit aan grote vuurwerkpijlen en krijg je het berichtje 'press alt to use magic'. Ik druk op ALT en zie een tekstballon boven de vuurwerkpijl met een bolletje erin. Echter weet ik niet wat ik hiermee moet?

Iemand oplossing? (a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-05 23:47
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zet zulke berichten voortaan even in een [spoiler]
code:
1
[spoiler]Hier je bericht[/spoiler]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

CLB schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:47:
Zet zulke berichten voortaan even in een [spoiler]
code:
1
[spoiler]Hier je bericht[/spoiler]
Je kan het ook overdrijven :7

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Waarom? Is toch gewoon ingame-materiaal, dus gewoon spoilertaggen dunkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Na heel veel plezier met deel 1 toch maar snel deel 2 gekocht, vind het een leuke uitbreiding, wel wat nieuwe dingen maar jammer dat het toch zo lineair blijft. Maar nog steeds heel veel humor dus geen spijt van :D
Toch een vraagje, heeft iemand de Gnome quest al afgemaakt? Krijg je nog wat leuks als je er 1000 hebt afgeslacht of is het alleen maar een achievement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

CLB schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:55:
Waarom? Is toch gewoon ingame-materiaal, dus gewoon spoilertaggen dunkt me..
Dus als ik je nu zeg dat je minions hebt in het spel, dan moet ik dat spoileren? Het is immers ingame 8)7

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:12
Hmm, ik kom die pssession stone nergens tegen? Waardoor ik niet langs dat groene ding kom, waardoor ik niet bij de red minions kom, waardoor ik niet langs het vuurwerk kom.

Iemand enig idee waar dat ding is?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
possesion stone is als een soort portal, komt uit de grond omhoog als je dicht genoeg in de buurt staat. Stuur er je minions op af, 1 springt erop, rest danst eromheen. Dan TAB om te activeren en huuphuupbarbatruuk, jij bent een.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297116

Yes, binnenkort (lees: over 2 dagen ) krijg ik Overlord 2! :)

Is de originele Overlord nodig om 'het verhaal' te begrijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Anoniem: 297116 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 17:17:
Yes, binnenkort (lees: over 2 dagen ) krijg ik Overlord 2! :)

Is de originele Overlord nodig om 'het verhaal' te begrijpen?
Welnee :P alles word netjes uitgelegd en het verhaal komt neer op .. hmmm "doe evil" :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Muppet schreef op maandag 27 juli 2009 @ 07:44:
[...]

Welnee :P alles word netjes uitgelegd en het verhaal komt neer op .. hmmm "doe evil" :D
Er is wel onderscheid tussen "gewoon" evil en "evil" evil ;)
Beide versies zijn leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone

Firestone

$ su - vuursteen

Ik heb het zo'n twee weken geleden toch maar opgepakt tijdens mijn rondje langs de computerzaken. Ondertussen uitgespeeld en ik heb over het algemeen best genoten. Ik kan het echter niet beter noemen dan deel 1.

Er werd veel van de daken geschreeuwd dat de ontwikkelaars goed naar de kritiek op het eerste deel gekeken zouden hebben. Toch merk ik dat enkel terug in de bouw van de Netherworld en de meer variërende speelwereld. De bedieningsconfiguratie was echter nog steeds rampzalig - al dan niet erger - en is bijna reden genoeg om het spel in te ruilen. Zo kan het nog steeds enkel buiten het spel om verandert worden en moet je zeer precies zijn met selecteren om te voorkomen dat je tijdens het scrollen door de toetsopties alle overige binds omgooit. Verder is het ingame tipsysteem niet dynamisch waardoor ik bij iedere tip de default bindings voorgeschoteld kreeg. Het uitvoeren van spells was daarnaast niet mogelijk met een alternatieve configuratie waardoor ik enkel de standaard spell kon gebruiken. Lekker gebruiksvriendelijk dus.

Ik had gehoopt dat we hier een verbetering zouden zien qua vijanden i.v.m. het eerste deel. Raar genoeg vond ik juist het tegendeel waar. Ten eerste was er weinig afwisseling en neemt de moeilijkheidsgraad vooral toe met de hoeveelheid vijanden die gespawnd wordt. Verder zijn er geregeld vijanden die je hele groep minions in één hap vermoorden waardoor je gewoon het plezier verliest. Het overnieuw spawnen van dat soort vijanden nadat je een gebied hebt 'veroverd' en even te ver terug loopt helpt daar ook niet bij.

Sommige nieuwe features worden ook beperkt ingezet. Het vermommen van je minions wordt welgeteld twee keer gebruikt tijdens een korte submissie en is daarbuiten niet mogelijk. Hetzelfde geldt voor het in een minion kruipen, wat overigens best leuk was.
Het mounten was eveneens in beperkte gebieden mogelijk.

Al met al is het een redelijk leuk spel voor diegenen die ook van het origineel houden. Het speelt imo echter meer als een uitbreiding en is best buggy. Gezien het beperkt aantal vijanden en modellen voor dorpelingen, de bugs én het hergebruik van elementen uit deel 1 lijkt het mij of ze het een beetje afgeraffeld hebben. Kan ook bijna niet anders als je voor iedere type spelcomputer een eigen versie maakt.

Oh ja; het constant herhalen van het dialoog is ook nog van de partij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297116

Ik schrok in het begin wel ff toen ik net zo groot was als de minions, en ook was het ff slikken toen de zeehondjes werden neergeknuppeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 01:29
Overlord 2 is nog steeds onwijs leuk om te spelen en erg grappig ook :)

Waar ik me alleen aan irriteer is dat het quest tracking gewoonweg bugged is. Het is me nu al een paar keer overkomen dat ik allang klaar was met de quest en zelfs in het vervolg gebied liep, alleen om de vorige quest nog niet gecomplete was klopt het volgende gebied nog niet.

spoiler:
1) Als je met de boot van Nordhaven naar Everlight gaat moet je uiteindelijk eerst een boot in de zee weghalen voordat je verder kan. Gedaan en ik kom uiteindelijk daar terecht dat ik 4 keys weer terug moet pakken. Spel had alleen niet geregistreerd dat ik de boot kapot had waardoor de key quest niet kon beginnen

2) ik was al bezig met de key quest voordat ik doorhad dat het mis ging. Alle 4 de keys hebben de deur nu geopent maar de quest geeft nog aan dat ik op 3/4 zit

3) ben net bezg met het redden van mijn minions uit de spinnenwebben. De eerste minion die gered kan worden, wordt gewoon stee vast niet geregistreerd waardoor de quest op 9/10 blijft steken.

Dat is gewoonweg zo enorm jammer waardoor ik soms gewoon geen zin meer heb om verder te spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:59
voor degenen die problemen hebben met het spel op te starten.

Dit is op te lossen door de physx drivers van nvidia te installeren, ook al heb je een ati kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Even een vraagje waar ik niet uit kom.

Ik moet Everlight Town helemaal veroveren. Alleen is er 1 gedeelte van de stad waar ik niet bij kan komen. Op het onderstaande plaatje is te zien waar ik niet heen kan. Er is een gate die naar dat gedeelte van de stad gaat, daar sta ik dus recht voor. Maar die gate is dus dicht, en ik heb geen idee hoe ik em open kan krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/2wrm5w4.jpg

Ik heb nu 50 van de 100 mensen van die stad gedood, maar zonder bij het andere gedeelte van de stad te komen zal ik nooit de 100 redden.

Iemand die mij kan vertellen hoe ik bij dat gedeelte van de stad kom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Doorspelen, speel je vanzelf vrij

spoiler:
Tegen het einde van het spel komen er rebellen in dat stuk

Net uitgespeeld. Prachtig spel, heerlijke humor.

Enige frustraties (gelijk aan deel 1) is de irritante controle over je minions. Zeker de puzzel met de spinnen is frusterend met muis/toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:13
Ik zit vast omdat ik niet op heb zitten letten en te weinig Reds heb... Ik moet
spoiler:
de zeilen van het Elven ship verbranden bij Everlight om de gele gate key te krijgen
maar ik heb maar 5 reds tot mijn beschikking. Leve de autosave... Iemand een taktiek om het hiermee te redden? Ik doe er nu zo lang over dat
spoiler:
die dikke mermaids me genoeg dwars zitten, of dat ik zelf geenterd wordt door Elven, die mijn 5 reds binnen no time killen. En dan kan ik helemaal niets meer uitrichten...
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molecom
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09-2022
Voor diegene die elke keer vast zitten: dit helpt mij enorm als ik echt niet meer verder kom na ettelijke keren proberen. Het blijft wel moeilijk om er alleen in te kijken als je vast zit en om niet stiekem vooruit te lezen ;) .

Het leukste blijft natuurlijk om helemaal zelf uit te vogelen hoe je verder moet komen.

Zelf ben ik bij het Empirefort waar ze met die catapult op je schieten. Dat vindt ik ook wel een lastig gedeelte. Overlord 2 is in mijn ogen niet echt makkelijk. Ik heb vaak meerdere trail and error pogingen nodig om ergens langs te komen - en klikt weer een keer op retry -.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:14

SdR

Van de week het spell volledig uitgespeeld en een conclusie gemaakt:

De versie op de PS3 welke ik speelde was hier en daar behoorlijk buggie,
spoiler:
zo bleef hij bijvoorbeeld aan het einde van de eindbaas hangen nadat meneer de elf voor de 2de keer uit zijn mond was gekomen en ik zijn kracht had weggezogen. (zonder al te veel te verklappen natuurlijk wat fictief omschreven). Echter kon ik niets doen en die stem maar vertellen dat het einde nabij was enz...

Verder bleef ik op verschillende punten hangen als ik minions met een Item achter me aan meenam. Zo blokkeerde ze bijvoorbeeld doorgangen waar ik niet meer langs kon.

Het spel is super echter had ik er meer van verwacht.

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 21:24
Even een kleine tip voor iedereen die dit spel nog wilt! Ik stond vandaag bij Bart Smit, daar was deze nog 59,95 voor de xbox! 5 meter daarnaast zat de free record shop die hem voor 29,99 in de schappen heeft! Meteen even mee genomen dus!

Is weer net zo'n heerlijk spel net zoals Overlord 1 vol met die prachtige humor! Top spel!

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Wat een gaaf spel! Ik heb hem nu bijna uitgespeeld. (helaas)

Vooral dit nummer in de Netherworld private room:

http://www.youtube.com/watch?v=73_mSLkx2Oc
schitterend stukje muziek.

Zijn er al berichten / geruchten over een evt Overlord 3?

[ Voor 57% gewijzigd door Imperium op 04-10-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cervezas
  • Laatst online: 03-05-2024
Nu mooie aanbieding van play.com voor ps3 bezitters : 12.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

cervezas schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:29:
Nu mooie aanbieding van play.com voor ps3 bezitters : 12.99
Dat is geen aanbieding, maar de vaste prijs. En vermeld dan ook gelijk even de 'aanbieding' voor Xbox-bezitters: 13,49.

Link naar PS3-versie
Link naar 360-versie

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Niet online
Weekend deal op steam, volledige Overlord Pack 75% korting!

http://store.steampowered.com/sub/2464/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:51
diffx schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:51:
Weekend deal op steam, volledige Overlord Pack 75% korting!

http://store.steampowered.com/sub/2464/
Mooie prijs, heb het ervoor gekocht :). Overlord 1 destijds deels gespeeld en was wel grappig, voor deze prijs een goede deal om wat dode tijd te verdrijven :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:58
Ook gekocht! Demo geprobeerd en speelde wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
psychodude schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 09:23:
[...]

Mooie prijs, heb het ervoor gekocht :). Overlord 1 destijds deels gespeeld en was wel grappig, voor deze prijs een goede deal om wat dode tijd te verdrijven :p.
Same here :)
Net ff half uurtje gespeeld...en ik moet zeggen dat het weer een leuk spel is :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik zit vast (zie foto), "vast" in de zin van fysiek vast (dus niet "vast" in de zin dat ik niet meer weet wat ik moet doen). Het stuk waar ik zit is in de Empire Sewers en is onderdeel van 'Find the blue minions' (Task: Find the Arena Dungeons).
In WoW komt een GM je dan redden maar laat je die hier nou net niet hebben. Iemand enig idee wat ik kan proberen om los te komen? Ik wil het systeem namelijk niet uitzetten omdat ik niet weet welke progress ik dan kwijt raak.

Ik speel op de PS3. Heb al geprobeerd:
-Andere controller
-Alle toetscombo's (voor zover ik die allemaal ken)
-Veel schelden :)

Ik kan niks meer met m'n minions want die zijn allemaal dood gemaakt door de froggers.

Afbeeldingslocatie: http://img697.imageshack.us/img697/381/afb000wn.th.jpg

edit:
Dit is overigens al de 3rd bug in korte tijd die ik tegenkom in dit spel (ps3 + overlord-schijf zijn in orde). Vind dat heel slordig....zeker op een console waar je geen flikker kan doen om de bugs te verhelpen :(

[ Voor 13% gewijzigd door temp00 op 27-04-2010 22:33 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Vermits overlord 2, en overlord + de expansion voor 4,5 EUR op steam stond heb ik ze maar eens gekocht.
Nu zou ik graag voor domination gaan (en dus ook het domination einde krijgen als het er is), maar ik heb 1 audience request geweigerd, is het nu nog steeds mogelijk om het domination einde te halen?
Pagina: 1