Toon posts:

[MacBook Pro]Batterij stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste paar keer dat ik mijn MacBook Pro (early 2008) bleek de batterij na een kwartiertje leeg te zijn. Net Coconut eens geinstalleerd en die verteld mij het volgende:

Current Battery Capacity: 561mAh
Original Battery Capacity: 5600 mAh

Dit lijkt mij zeker niet normaal toch? Kan ik hier zelf iets aan doen of ben ik gedoemd tot de aanschaf van een nieuwe batterij?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Ik zou hem als eerste eens kalibreren volgens http://support.apple.com/kb/HT1490.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
Kalibreren heb ik al meerdere malen gedaan, zonder noemenswaardig succes

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Die van mij is op 4600mAh binnen één jaar gratis vervangen. Heb je geen problemen met plots uitvallen enzo?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Heb je AppleCare? Dan kun je hen bellen en ze overhalen je een nieuwe batterij te sturen. In principe doen ze dat niet zomaar, maar ze zijn te overtuigen is mijn ervaring (ik heb al 2x een nieuwe van ze gehad ;))

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:41

Joran

<3 natalee

Over dit onderwerp:
Ik heb zojuist ook coconut geprobeerd en ik krijg het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/m3r47.png

Hoe kan het zijn dat de batterij zichzelf heeft verbeterd?

Send me your gameboys

• Grote Schurk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-02 17:03
@Joran, dat heeft ie waarschijnlijk niet. Mijn late 2008 macbook had bij levering ook 300mAh meer juice dan volgens de specificaties. Ik denk dat je gewoon geluk hebt (zoals velen trouwens).

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij valt, op de batt, na ongeveer 10 minuten uit. Vreselijk vervelend, daarvoor koop ik gaan laptop.
Heb geen apple care, en het ding is inmiddels 1,5 jaar oud dus Apple vindt dat garantie niet meer van toepassing is. Zelfs telefonische ondersteuning niet.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dan moet je een nieuwe kopen ben ik bang. Kost je een euro of 100.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:55
Je hebt deze macbook al anderhalf jaar en nog maar 89 cyclussen? Ik heb hem nog maar 6 maanden en al 65 cyclussen bij normaal laptop gebruik. Mijn batterij is nog in prima staat. Daar dient hij ook voor, om te gebruiken.

Dus als je een macbook koopt om ook de batterij, gebruik hem dan ook en niet klagen als ie naar 1,5 jaar stuk is met maar 89 cyclussen. Een batterij kan nu eenmaal stuk gaan

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-01 12:25
tsja, jammer is dat..

Ik was vroeger in de veronderstelling dat het goed was om je accu zo veel mogelijk leeg te laten
lopen en dan weer op te laden.
Na verloop van tijd sleet mijn acuu zo snel, dat ik er hardhandig achter kwam dat dat juist heeeeel slecht is.

Ik heb nu via ebay in japan voor 4 tientjes een nieuwe gekocht, werkt super ! health is weer 100% en kan weer normaal lange tijd werken!
Pagina: 1