Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
In exchange Gebruikera1 als primary zetten en dan als ze via domein2 willen mailen zelf de van in moeten vullen ?
Als naar die applicatie gemailed wordt, is dat dan naar een specifiek domein of mailadres?
Als daar nl. op te filteren is, kan mbv een adress rewrite agent (alleen op Edge Transport) een address rewrite rule aangemaakt wordt die het verzendende mailadres automatisch aanpast.
Als daar nl. op te filteren is, kan mbv een adress rewrite agent (alleen op Edge Transport) een address rewrite rule aangemaakt wordt die het verzendende mailadres automatisch aanpast.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Dat is dus hetgene wat ik standaard wil laten invullen. Ik ken de workaround, maar een workaround is niet een vaste oplossing. (Zie ook topicstartLuckyY schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:02:
In exchange Gebruikera1 als primary zetten en dan als ze via domein2 willen mailen zelf de van in moeten vullen ?
Het inloggen in de applicatie gaat op basis van SMTP adres. Het emailadres moet dan ook zijn xxx@domein2.nl. Wanneer dit een ander adres is dan @domein2 wordt het niet geaccepteerd. Probleem is dat die mensen mails willen versturen naar externe partijen en dan mag alleen @domein1.nl zichtbaar zijn.Question Mark schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:05:
Als naar die applicatie gemailed wordt, is dat dan naar een specifiek domein of mailadres?
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 23-06-2009 11:19 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik ken de applicatie niet, maar waarom gebruik je dan een mailadres om medewerkers te laten aanloggen? Kun je niet gewoon een extra UPN-suffix aanmaken en deze toekennen aan de medewerkers?
Om die manier krijgen de gebruikers wel een "mailadres" om aan te kunnen loggen, maar heb je geen last van verstoorde mailfunctionaliteit.
HOW TO: Add UPN Suffixes to a Forest
Om die manier krijgen de gebruikers wel een "mailadres" om aan te kunnen loggen, maar heb je geen last van verstoorde mailfunctionaliteit.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Dat heb ik helaas niet bedacht, dat zit zo in de applicatie vastQuestion Mark schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:47:
Ik ken de applicatie niet, maar waarom gebruik je dan een mailadres om medewerkers te laten aanloggen?
Zal het eens nalezenKun je niet gewoon een extra UPN-suffix aanmaken en deze toekennen aan de medewerkers?
Pagina: 1