Dit is een copy paste van mijn post in het topic over de CFULLHDMAi.Hey mensen,
Ook even een vraagje van mijn kant. Ik heb al een een maand of 5 de cfullhdmai. In het begin streamde ik alles van de pc, maar ik had geen zin om altijd de pc aan te laten staan, dus heb toen maar een externe harddisk gekocht van western digital (1TB).
Nu valt het mij op als ik de cfullhdmai aanzet en een tijdje niet gebruik dat mijn harddisk heel erg gaat ratelen. Dit gebeurd ook als de film op pauze staat. Het duurd een tijdje voordat het gebeurd, maar zodra het gebeurd dan klinkt het net alsof de schijf enorm actief is terwijl hij zo goed als stil is als ie een film aan het streamen is naar de cfullhdmai (usb).
Herkent iemand dit probleem? En weet iemand wat je er aan kan doen?
Er is mij gevraagd wat de schijf doet als hij aan een pc/laptop hangt en daar blijkt hij precies hetzelfde te doen. Dus lijkt het mij geen CFULLHDMAi probleem maar een HDD probleem.
Ik heb gezocht op google, maar kon niets vinden over een lawaaiige WD elements schijf, sterker nog, de recensies zijn juist dat de schijf behoorlijk stil is.
Herkent iemand dit probleem? Hoe kan een schijf die idle hoort te zijn herrie maken alsof ie aan het defragmenteren is oid? En weet iemand hoe dit op te lossen is?
[ Voor 6% gewijzigd door Ossi op 23-06-2009 09:29 ]