Palm Pre in abonnementsaanbiedingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik was aan het rondsnuffelen of er al prijzen bekend zijn voor de Palm Pre in Nederland inclusief abonnement. Als je vervolgens hier kijkt zie je een hele rits combinatie-abonnementen. Volgens mij komen daar alleen abonnementen van GSMWijzer.nl en Studentmobiel.nl in voor.

Echter als je doorklikt staat de Palm Pre er helemaal niet bij (ook logisch, hij is nog niet leverbaar). Een beetje misleidend dus, deze abonnementen. Het lijkt nogal op [Telecom PW] GSM.nl linkt naar iPod touch ipv iPhone, maar er staan nu 70 abonnementsvormen in de lijst. En om daar overal nu een report voor te gaan aanmaken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Als ik de feed met producten bekijk die beide partijen ons aanleveren, dan staan er keurig netjes de genoemde combinaties in. Dat zij die vervolgens niet kunnen leveren is niet netjes. We zullen even contact opnemen :).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
Is het gelukt? Ik wil jullie niet heel erg opjutten hoor, als het vanzelf komt dan hoor ik het ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
Nu met nieuws: 'Hi gaat Palm Pre in Nederland verkopen' is het misschien wel waard om er nog eens achteraan te gaan. Er komen wat mogelijkheden naar buiten, maar GSMwijzer en Studentmobiel hebben sowieso niet de juiste vermeldingen (er is nog niets zeker namelijk) :)