Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Silicon Wave USB Bluetooth dongle werkt niet op WinXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik hier in China een lekker kleine Bluetooth dongle gekocht voor een prikkie, maar ik krijg hem maar niet werkende. Mijn bedoeling is om hem te gebruiken voor mijn bluetooth muis.

Wanneer ik de dongle inplug wordt hij wel door Windows herkent en de driver wordt netjes geinstalleerd. Wanneer ik de Bluetooth scherm open in het Configuratiescherm dan kan ik ook netjes mijn muis verbinden met de computer, maar vanaf het moment wanneer ik mijn muis ook daadwerkelijk wil gaan gebruiken houdt het op. De cursor beweegt een paar centimeter en dan houdt ie er mee op. Naar het schijnt is de verbinding dan verbroken ofzo.

Heeft iemand anders ook ervaring met deze bewuste bluetooth dongle (wordt niet alleen in China verkocht, blijkbaar)? Zo ja, alle hulp is welkom. Alle andere bruikbare hulp is natuurlijk ook van harte welkom.

Afbeeldingslocatie: http://www.quicksnapper.com/files/10880/2498235094A407DFF90F48_m.jpg

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:42

breinonline

Are you afraid to be known?

Heb je een ander BT apparaat om te testen of het aan de muis of aan de dongle ligt (mobiele telefoon bijvoorbeeld)? Wat voor muis wil je verder aansluiten?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier verder nog een iPhone met bluetooth, maar die werkt niet met dongles o.i.d. Dus daar kan ik het zowiezo niet mee proberen.
De muis die ik erop aan wil sluiten is een Iton bluetooth muis. Namelijk de volgende:
Afbeeldingslocatie: http://img.publish.it168.com/2009/0504/images/1450342.jpg

Op mijn eigen Macbook Pro dezelfde muis werkt goed naar behoren, maar in combinatie met de Bluetooth dongle op mijn vriendin's XP laptop werkt hij weer niet.

Verwijderd

Topicstarter
iemand die mij hier misschien bij kan helpen? Of in ieder geval kan vertellen of ik beter een andere BT dongle kan kopen...