[iMac]Draadloos Toetsenbord en Bootcamp

Pagina: 1
Acties:

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01 22:24
Ik heb een nieuwe iMac (vandaag gekomen) met 4GB geheugen, Ati 4650 en 2,93 Ghz processor. Als ik via bootcamp windows installeer dan gaat het helemaal prima en bijna alles werkt.

Ik krijg mijn draadloze toetsenbord niet aan de praat. Ik heb erg veel tips and tricks geprobeerd die ik via google kon vinden. Het lijkt erop dat het gros van de mensen er geen last van heeft. Mogelijke opties die ik geprobeerd hebt.

Windows helemaal updaten
custom drivers en installatie opties
Eerst in macos het draadloze toetsenbord eruit gooien
Van windows driver, naar apple driver, weer naar windows driver
Pairen met verschillende codes (ook 0000 en 1111)
Windows 7 installeren
Windows Vista installeren
(ik ben er al een goede 7 uur mee aan het kloten geweest, soms, naar gekloot wilde windows namelijk helemaal niet meer werken en kon ik weer overnieuw beginnen).

Het gekke is, is dat die hem vaak wel vind, driver installeerd en daarna is de verbinden opeens verbroken. Ik heb nog geen letter kunnen typen in windows en begin het onscreen toetsenbord een beetje zat te worden. De enige reden waarom windows erop staat is om een beetje te gamen via mijn steam account.

Een mogelijkheid is om er, voor het gamen, een toetsenbord aan te hangen, maar ik heb juist voor een draadloos toetsenbord gekozen om van al het kabelgezeur af te zijn. Onder macos werkt het trouwens helemaal perfect.

Heeft iemand hier ervaring mee en hopelijk een oplossing? :)

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01 22:24
Ik heb nu een bedraad apple toetsenbord eraan gehangen en het werkt echt helemaal voortreffelijk. De meeste gamen doen het op de hoogste resolutie en het is super.

Ik vraag me alleen af of iemand toevallig een oplossing heeft voor het bovenstaande probleem, want het liefst wil ik natuurlijk mijn draadloze toetsenbord gebruiken. Zo niet, dan verkoop ik die gewoon :)