Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Download programma

Pagina: 1
Acties:

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 10:08

MM99

That is the way I am!

Topicstarter
Ok als eerst, ik heb geen idee of dit topic illigaal is of niet, maar ik vraag geen links ofzo naar iets illigaals.

Ik woon nu paar jaar in België en zoals meeste wel weten is hier d/l limiet. Daarom ben ik stuk minder gaan d/l. Zeg maar gerust niks eigenlijk over internet.

Maar nu ga ik binnenkort terug naar NL en ik vroeg me af, wat is tegenwoordig een goede d/l programma/methodiek?

Want heel vroeger had je napster, dan had je kazza, daarna limewire en tegelijkertijd had je nog DC++ en nieuwsgroepen. Ik hoor dat torrents erg in zijn, maar ze hebben de nadeel dat ze wel erg langzaam zijn vind ik.

Dus vroeg ik me af, wat is tegenwoordig een beetje in? Ik keek laats weer eens naar DC++, maar er zit veel "gedoe" met pasief en actief zoeken enzo. En over nieuwsgroepen hoorde ik laatste dat nzb-files weg zijn, dan is toch al stuk lastiger om gebruik van te maken?

Ik vind het niet erg op zelf ook te sharen, maar goed, moet wel eerst wat kunnen binnen krijgen ..

Verwijderd

Als je een paar euro's ervoor over hebt kan je een rapidshare account nemen.
Dan moet je niet sharen, en kan je tegen maximale snelheid downloade (ik haal zo een 3 MB per seconde).
Zijn enorm veel films / albums etc te vinden op rapidshare.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Nzb's zijn nog prima te vinden en torrents hoeven niet perse langzaam te zijn. Nieuwsgroepen is wel sneller, maar is misschien wat lastiger als je niet bekend bent met nzb.

Dus een van die twee raad ik aan. Over beide is genoeg te vinden op internet.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zoek eens wat nieuwsgroepen inhoud, misschien snap je dan hoe het werkt.
Enkel het programma FTD laat zich lafjes door Brein duwen en ondersteund geen directe NZB link heen. Dit zorgt er voor dat domme mensen minder makkelijk FTD kunnen gebruiken. Plugins die deze functie herstellen zijn op internet te verkrijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Torrents, Nieuwsgroepen, en zelf gebruik ik nog good old eMule wat ik nog steeds prima vind werken.

• MM99

MM99

That is the way I am!

Topicstarter
Ik heb opzich wel genoeg ervaring met nieuwsgroepen om te weten hoe het precies in elkaar zit. Maar ik heb nu al twee dingen gehoord dat ik niet wist, zoals dat plug-ins voor FTD en rapidshare.. hemmm...

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:55
Torrents hoeft niet traag te zijn als je bij een private tracker aansluit (kun je gewoon op googlen). Ik kan daar gewoon alles tegen mijn max snelheid binnenhalen, alleen wordt je daar wel geacht hetzelfde aantal bytes te uploaden.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Nieuwsgroepen is het beste. Hier kun je bijv alleen downloaden, en niet sharen(dus uploaden), wat vaak niet toegestaan is.
Nieuwsgroepen is normaal ook het snelste.
Verder zij er diverse plaatsen waar je nzb's kunt vinden.

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 19:59
Eweka of hitnews abbo, Newsleecher supersearch, klaar.
Ik betaal vrijwel nooit voor software, maar alleen voor deze twee heb ik echt centen over (payserver+newsleecher) en nog nooit spijt van gehad!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 11:32
Als je in Nederland gaat wonen zou ik toch voor nieuwsgroepen gaan, gezien de grote community in Nederland ben ik na het proberen van Rapidshare en torrents toch bij deze methode gebleven.

Je kan gewoon een provider zoeken die je een gratis Nieuwsserver erbij geeft, of gewoon bij een prijsvechten gaan en voor 7 euro ergens(eweka, tweaknews, etc..) een extra abbo nemen

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Noork schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:50:
Torrents, Nieuwsgroepen, en zelf gebruik ik nog good old eMule wat ik nog steeds prima vind werken.
Welke server gebruik je dan wel ? Ik probeer emule vandaag nog eens uit (jááren geleden), en ik heb bij de zoekterm "piano' welgeteld 10 resultaten met telkens 1 of 2 bronnen... Vroeger had ik honderden resultaten met duizenden bronnen ...

Ik connecteer nochtans op de server met meest aantal gebruikers ...

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SideShow schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:26:
Welke server gebruik je dan wel ? Ik probeer emule vandaag nog eens uit (jááren geleden), en ik heb bij de zoekterm "piano' welgeteld 10 resultaten met telkens 1 of 2 bronnen... Vroeger had ik honderden resultaten met duizenden bronnen ...

Ik connecteer nochtans op de server met meest aantal gebruikers ...
Geen idee welke server ik gebruik, dat gaat automatisch volgens mij. Ik gebruik het Kad netwerk in elk geval. Zoekterm piano geeft mij 301 hits. 1e 364 sources, 2e 249 sources. Ik persoonlijk vind het prima te gebruiken, helemaal voor losse liedjes en albums. Zeker aangezien het mij niet uitmaakt of ik een cd binnen 10 minuten of pas de volgende dag binnen heb. Overigens maak ik wel gebruik van Peerguardian om de fake servers te weren.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Nieuwsgroepen icm Newsleecher met Supersearch maakt nzb's imo overbodig. Dus nieuwsgroepen voor al wat je er kan vinden en torrents voor zeldzamer spul wat mij betreft.

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Rapidshare.com + RSDownloader (http://www.dominiek.eu/rsd)

Effe voor m'n eigen winkel spreken :)

• MM99

MM99

That is the way I am!

Topicstarter
Bedankt voor de nuttige informatie.. Ik zal wel een payserver nemen.. Eweka vroeger wat ervaring mee gehad, denk dat het wel weer van dat wordt.

Nogmaals thnx
Pagina: 1