Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ja, maar dan krijg ik een aangekleed OS. ik hoef alleen de browser te hebben. En dan moet er nog vmtools op. (anders performt het niet)AlterMann schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:03:
Je kan toch ook een willekeurige live-cd booten? Desnoods in vmware? Ubuntu heeft (denk ik) wel een recente firefox + flash. Toch?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
/laat
Hm, helemaal uitgekleed bedoel je dus? Is dat een vereiste? Ik heb zelf een standaard VirtualBox appliance op een USB stick en dat boot toch vrij vlot moet ik zeggen.leuk_he schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:05:
[...]
Ja, maar dan krijg ik een aangekleed OS. ik hoef alleen de browser te hebben. En dan moet er nog vmtools op. (anders performt het niet)
[ Voor 61% gewijzigd door r0b op 22-06-2009 22:08 ]
Wellicht doet iedereen dat en ben ik gewoon te perfectionistisch. Laat ik dan maar een recente linux appliance pakken waar vmtools op staat.r0b schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:05:
Hm, helemaal uitgekleed bedoel je dus? Is dat een vereiste? Ik heb zelf een standaard VirtualBox appliance op een USB stick en dat boot toch vrij vlot moet ik zeggen.
[ Voor 17% gewijzigd door leuk_he op 22-06-2009 22:18 ]