Browsing appliance vmware.

Pagina: 1
Acties:

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 19:33

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Ik zoek een browser appliance voor vmware. Maar blijkbaar maak ik een denkfout, want die kan ik niet vinden.

Ik zoek een voorgeconfigureerde vmware machine, OS (freeware OS) , met firefox, flash dat snel boot in vmware.

Ik vind wel een browsing appliance 1.0 van van vmware zelf, maar die is uit 2005 met firefox 1.05, en zonder flash.

Waarom is dat nou niet te vinden. Ik kan zelf zoiets in elkaar zetten, maar dan ben ik een halve avond OS /browser / flash/vmware tools aan het installeren, terwijl ik me niet kan voorstellen dat iemand dat niet al recent gedaan heeft.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-01 23:53
Je kan toch ook een willekeurige live-cd booten? Desnoods in vmware? Ubuntu heeft (denk ik) wel een recente firefox + flash. Toch? :)

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
AlterMann schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:03:
Je kan toch ook een willekeurige live-cd booten? Desnoods in vmware? Ubuntu heeft (denk ik) wel een recente firefox + flash. Toch? :)
Ja, maar dan krijg ik een aangekleed OS. ik hoef alleen de browser te hebben. En dan moet er nog vmtools op. (anders performt het niet)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:24

r0b

Inderdaad; zijn zat LiveCD appliances te vinden. Voor VirtualBox heb ik er gisteravond nog één gedownload, VMWare zal or ongetwijfeld ook wel zijn.

/laat
leuk_he schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:05:
[...]

Ja, maar dan krijg ik een aangekleed OS. ik hoef alleen de browser te hebben. En dan moet er nog vmtools op. (anders performt het niet)
Hm, helemaal uitgekleed bedoel je dus? Is dat een vereiste? Ik heb zelf een standaard VirtualBox appliance op een USB stick en dat boot toch vrij vlot moet ik zeggen.

[ Voor 61% gewijzigd door r0b op 22-06-2009 22:08 ]

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
r0b schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:05:

Hm, helemaal uitgekleed bedoel je dus? Is dat een vereiste? Ik heb zelf een standaard VirtualBox appliance op een USB stick en dat boot toch vrij vlot moet ik zeggen.
Wellicht doet iedereen dat en ben ik gewoon te perfectionistisch. Laat ik dan maar een recente linux appliance pakken waar vmtools op staat.

[ Voor 17% gewijzigd door leuk_he op 22-06-2009 22:18 ]