Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik vervang morgen mijn moederbord en deze zal in plaats van de ICH9R van mijn huidige (overleden) moederbord een ICH10R chip bevatten. Zou ik mijn RAID0 array zondermeer kunnen overzetten? Ik kan op google, de site van intel en got search niets hierover vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik ga van een GA-P35C-DSR3 naar een GA EP45C-DSR3.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:58
Volgens mij zal het wel probleemlos werken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Los van of het probleemloos lukt (ik gok van wel), je hebt er hopelijk toch sowieso een backup van?
Als het niet lukt dan kun je altijd nog je backup terugzetten na het maken van een verse array.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit zal in de regel zonder problemen gaan, maar zoals HlpDsK al zegt, zorg voor een backup, het kan immers altijd fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:50:
Los van of het probleemloos lukt (ik gok van wel), je hebt er hopelijk toch sowieso een backup van?
Als het niet lukt dan kun je altijd nog je backup terugzetten na het maken van verse array.
Mijn broertje dacht dat memtest op een usb sticky stond, maar het was een bios upgrade voor zijn X58. Die ging dus flashen. Er stond dat het mislukt was dus we gingen ervanuit dat het niet geflashed was. Helaas bleek dat niet zo en is mijn moederbord dood...

Hadden even een stap terug moeten zetten en een originele bios moeten flashen toen ie nog aan stond. Naja, helaas, nu dan maar een nieuw mobo.

Belangrijke documenten heb ik natuurlijk wel een backup van. Maarjah, al mijn eh, andere 800 gig niet :p Maar dat is te vervangen.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica