Iets specifieker, ik heb een I-150 (iphone) abbo. Had ik vroeger ookal toen ik tetherde via een jailbreak maar nou ook via de officiele tetherfunctie van apple. Hebben meer mensen dit of is dit een bekend iets? webmessenger werkt wel maar de gewone msn gaat binne 1 seconde na het inlogge gelijke disconnecte.
Dit heb ik ook een keer gehad dat msn na 1 minuut me er af gooide met een WnW+ abo, dagje later was alles weer als vanouds. Zal wel een temp network failure geweest zijn.
Werkt het bij jou alweer na een reboot van je toestel?
(Ik gebruik zelf een wnw usbkey)
Werkt het bij jou alweer na een reboot van je toestel?
(Ik gebruik zelf een wnw usbkey)
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Bijzonder, dit probleem heb ik ook met een N95 en een WnW-abo, wat ik nu zo'n 2 weken gebruik. Messenger meld zich de helft van de pogingen niet aan en mocht hij wel aangemeld zijn is hij na een minuut of 20 weer disconnected waardoor het hele proces van aanmelding weer opnieuw kan beginnen.
Toestel opnieuw opstarten heeft hier geen effect op gehad.
Toestel opnieuw opstarten heeft hier geen effect op gehad.
Ik heb het al maanden, vond het al een uniekum dat ik laatst meer dan 2 seconde was aangemeld (2,5s ongeveer) toen ik het weer probeerde. Ondertussen heb ik met andere programma's op me pc daar nooit last van.
Ik heb dit probleem ook met T-Mobile en WnW Standard. Heb echter een SonyEricsson W902 en voorheen een W880i waar ik dit probleem had. Voor de rest werkt alles goed.
Zal wel bij T-Mobile liggen dan.
Zal wel bij T-Mobile liggen dan.
[ Voor 9% gewijzigd door MensionXL op 24-06-2009 11:28 ]
T-Mobile blokkeert helemaal niks. Zit regelmatig (nu ook) op msn via tethering via T-Mobile en web'n'walk standaard zowel via m'n iPhone 3G alsmede met m'n Nokia E51. Probleem ligt dus niet bij T-Mobile.
Hmm, met een latency van rond de 100ms en een downloadnelheid van 1,2Mbps hier op me kamer + upload van 140Kbps kan hte haast niet aan me verbinding liggen, ook gebruik ik heb ik dit probleem met meerdere soorten software op me iphone en me pc en met verschillende OS'en (zowel Iphone 2.x.x versies als 3.0.0 en windows xp, vista en 7) en ook verschillende pc's/laptops. Dus leek T-mobile me haast de enige optie. Misschien zit er een verschil tussen WnW en de Iphone abbo's.
Werkt hier ook prima met iPhone tethering. Staat je client misschien ingesteld om HTTP te gebruiken ipv het MSN protocol? Dat kan namelijk voor als je een firewall oid hebt.
Zou best kunnen dat MSN in http-mode niet goed werkt door de speedmanager van T-Mobile.
Zou best kunnen dat MSN in http-mode niet goed werkt door de speedmanager van T-Mobile.
Ik heb dit probleem dus ook, alles staat gewoon default geinstalleerd. Firewall van Vista is uit. De tests van messenger scoren allemaal groen, incl. key poorten etc.
Snap er niets van.
Versie 14.0.8064.206 als messenger versie.
Iphone firmware 3.0...
Snap er niets van.
Versie 14.0.8064.206 als messenger versie.
Iphone firmware 3.0...
[ Voor 5% gewijzigd door nl2dav op 29-06-2009 18:37 ]
Dit leeft niet echt, wel?
Het verhaal is nu dat het af en toe wel werkt, blijf je meer dan een uur ingelogd maar zoals vandaag werkt het weer voor geen meter. Kan bijna geen software zijn lijkt wel.
Misschien hele rare gedachte maar misschien iets mis met de USB->Iphone kabel ... Of.. Met de Iphone zelf
Nog steeds in onderzoek.
Het verhaal is nu dat het af en toe wel werkt, blijf je meer dan een uur ingelogd maar zoals vandaag werkt het weer voor geen meter. Kan bijna geen software zijn lijkt wel.
Misschien hele rare gedachte maar misschien iets mis met de USB->Iphone kabel ... Of.. Met de Iphone zelf

Nog steeds in onderzoek.
Het lijkt me sterk dat het met jou kabel te maken heeft, aangezien je kan lezen dat veel personen, met verschillende telefoons, hiermee te maken hebben.
Volgens mij heeft het echter niet alleen met messenger te maken, het lijkt me meer dat de verbinding zo nu en dan last heeft van 'hick-ups', waar messenger niet mee om kan gaan. Ik heb namelijk het gevoel dat pagina's spontaan stoppen met laden op het moment dat ook messenger zich afmeldt. Het heeft niet te maken met de ontvangst, aangezien die hier continu 100% 3.5G is.
Volgens mij heeft het echter niet alleen met messenger te maken, het lijkt me meer dat de verbinding zo nu en dan last heeft van 'hick-ups', waar messenger niet mee om kan gaan. Ik heb namelijk het gevoel dat pagina's spontaan stoppen met laden op het moment dat ook messenger zich afmeldt. Het heeft niet te maken met de ontvangst, aangezien die hier continu 100% 3.5G is.
Zelf heb ik T-Mobile Laptop Economy gebruikt in combinatie met een T-Mobile Internet USB Stick. Hier plofte MSN er niet uit, zowel niet via 3G als via GPRS. T-Mobile heb ik de deur uit gedaan, ik was niet te spreken over de dekking op de Veluwe.
Inderdaad met een nieuwe kabel nog steeds problemen.SandaX schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:15:
Het lijkt me sterk dat het met jou kabel te maken heeft, aangezien je kan lezen dat veel personen, met verschillende telefoons, hiermee te maken hebben.
Ik vind T-mobile ook niets, telefoon/abo is ook niet van mij. Zelf niet mee gedaan aan die Iphone hype

Abo is Iphone-300... Andere oplossing maar bedenken
Pagina: 1