Ik heb 16 juni de Nokia N97 besteld bij studentmobiel.nl met een Hi student 35 abonnement incl. eindeloos online. De kosten van het toestel waren toen 61euro waarbij de prijzen geldig waren tot 30 juni. Gisteren heb ik het contract opgestuurd. Maar toen ik vandaag weer op deze site keek was de N97 gratis met precies hetzelfde abonnement. En nog steeds staat er prijzen zijn geldig tot 30-06. Dat vind ik toch iets te veel van het goede. Alleen kan ik op mijn contract niet terug vinden wat de geldigheidsdatum is van de prijzen.
Daarbij staat in de algemene voorwaarden:
Kan ik iets maken omdat ze m.i. de prijzen aanpassen binnen de periode?
Daarbij staat in de algemene voorwaarden:
Ik heb nog geen actie ondernomen omdat ik het net/na werktijd pas zag, heeft iemand een idee hoe ik zoiets kan aanpakken?3.1 Prijzen en condities zoals vermeld op de internetsite en in schriftelijke aanbiedingen worden
binnen de looptijd van de aanbieding niet verhoogd en of gewijzigd, tenzij wettelijke
maatregelen dit noodzakelijk maakt. Voor de gevolgen van kennelijke drukfouten kan Websend
B.V. geen aansprakelijkheid aanvaarden.
3.2 De prijzen van toestellen, de tarieven en de netwerkacties van de Telecomaanbieders
wijzigen met regelmaat. De geldigheidsduur van de aanbieding staat vermeld op de
openingspagina van de site, in de aanbiedingsbrief en op het afgedrukte contract. Het
moment van activatie is bepalend voor de condities die op de aansluiting van toepassing
zijn. Om gebruik te kunnen maken van een aanbieding dient het getekende contract en
de overige benodigde bescheiden voor de einddatum van de aanbieding in het bezit van
Websend B.V.. Websend B.V. kan niet aansprakelijk gesteld worden voor vertragingen
bij TPG post.
Kan ik iets maken omdat ze m.i. de prijzen aanpassen binnen de periode?
Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga