Prijsverlaging een dag na opsturen contract

Pagina: 1
Acties:

• N0 0B
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:48
Ik heb 16 juni de Nokia N97 besteld bij studentmobiel.nl met een Hi student 35 abonnement incl. eindeloos online. De kosten van het toestel waren toen 61euro waarbij de prijzen geldig waren tot 30 juni. Gisteren heb ik het contract opgestuurd. Maar toen ik vandaag weer op deze site keek was de N97 gratis met precies hetzelfde abonnement. En nog steeds staat er prijzen zijn geldig tot 30-06. Dat vind ik toch iets te veel van het goede. Alleen kan ik op mijn contract niet terug vinden wat de geldigheidsdatum is van de prijzen.
Daarbij staat in de algemene voorwaarden:
3.1 Prijzen en condities zoals vermeld op de internetsite en in schriftelijke aanbiedingen worden
binnen de looptijd van de aanbieding niet verhoogd en of gewijzigd, tenzij wettelijke
maatregelen dit noodzakelijk maakt. Voor de gevolgen van kennelijke drukfouten kan Websend
B.V. geen aansprakelijkheid aanvaarden.
3.2 De prijzen van toestellen, de tarieven en de netwerkacties van de Telecomaanbieders
wijzigen met regelmaat. De geldigheidsduur van de aanbieding staat vermeld op de
openingspagina van de site, in de aanbiedingsbrief en op het afgedrukte contract. Het
moment van activatie is bepalend voor de condities die op de aansluiting van toepassing
zijn. Om gebruik te kunnen maken van een aanbieding dient het getekende contract en
de overige benodigde bescheiden voor de einddatum van de aanbieding in het bezit van
Websend B.V.. Websend B.V. kan niet aansprakelijk gesteld worden voor vertragingen
bij TPG post.
Ik heb nog geen actie ondernomen omdat ik het net/na werktijd pas zag, heeft iemand een idee hoe ik zoiets kan aanpakken?
Kan ik iets maken omdat ze m.i. de prijzen aanpassen binnen de periode?

Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-01 20:00

Robtimus

me Robtimus no like you

Je kan contact met ze opnemen en hopen op coulance, maar als ze dat afwijzen is het helaas pindakaas. Jij bent akkoord gegaan met 61 euro, en zij leveren dat. Zowel jij als zij voldoen dus aan de eisen van het contract.

Ik heb ook zoiets gehad met de ANWB. Ik werd lid in augustus, en 2 weken later kon je gratis de rest van het jaar lid worden. Ik heb nog wel geklaagd (zeker toen bleek dat die 80 euro per periode van januari t/m december is; ik had dus betaald voor januari t/m juli zonder zelfs maar een auto te hebben gehad...) maar de ANWB wees dat af, en helaas hadden ze daar alle recht toe.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:16
Als de prijs omhoog was gegaan, had je ze dan opgebeld om te vragen of je bij kon betalen? ;)

• N0 0B
Je kan contact met ze opnemen en hopen op coulance, maar als ze dat afwijzen is het helaas pindakaas. Jij bent akkoord gegaan met 61 euro, en zij leveren dat. Zowel jij als zij voldoen dus aan de eisen van het contract.
Mee eens. Maar op de site staat expliciet vermeld prijzen zijn geldig tot en met 30 juni 2009. En in de algemene voorwaarden staat vermeld dat binnen dit termijn ze de prijzen niet aanpassen. En ik ben er heilig van overtuigd, lastig te bewijzen uiteraard, dat mijn prijs ook geldig was tot 30 juni 2009.

Eigenlijk geen idee wat ik ermee wil bereiken maar het was een hersenspinsel..

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:16
Heb je ze al een mail gestuurd? Misschien dat er ergens een foutje is gemaakt wat ze zo kunnen herstellen?

• N0 0B
Vanochtend even gebeld. En ze hebben gelijk een nieuw geüpdate contract opgestuurd waarbij de telefoon dus gratis. Zeer netjes.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-01 18:47

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

N0 0B schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 09:35:
Vanochtend even gebeld. En ze hebben gelijk een nieuw geüpdate contract opgestuurd waarbij de telefoon dus gratis. Zeer netjes.
Dat spreekt erg voor hun, ze hadden het niet hoeven doen. Erg netjes... :o

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-01 11:18
Dat is inderdaad erg netjes :o

Ik heb een keer 2 weken moeten wachten op een product bij azerty, dat in die tijd ook 20 euro goedkoper was geworden, maar ze wouden het niet voor de verlaagde prijs meegeven, omdat ik akkoord was gegaan met die eerste prijs..Volkomen logisch natuurlijk.

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Luqq schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 09:44:
Dat is inderdaad erg netjes :o

Ik heb een keer 2 weken moeten wachten op een product bij azerty, dat in die tijd ook 20 euro goedkoper was geworden, maar ze wouden het niet voor de verlaagde prijs meegeven, omdat ik akkoord was gegaan met die eerste prijs..Volkomen logisch natuurlijk.
Als het in hun nadeel was, door bijvoorbeeld een foutieve vermelding van de prijs, dan krijg je die telefoon ook niet voor dat bedrag.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-12-2025
Ja en als de prijzen stijgen dan leveren ze het niet totdat je dat verschil hebt bijbetaald.... Goed om te zien dat studentenmobiel niet aan die onzin mee doet. Het moet van 2 kanten komen en klantbinding/goede reclame is toch een stuk belangrijker dan een groot bedrijf dat een paar tientjes misloopt.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Pagina: 1