Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• leon12345
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-10 14:37
ik gebruik nokia messaging al erg lang en heb er nooit problemen mee gehad.

nu is een paar dagen geleden mijn n96 gecrasht en heb ik een soft reset moeten doen.
daarna werkte nokia messaging niet meer.

dus heb ik 't geïnstalleerd en opnieuw gedownload.
als ik nu mijn email adres invul (gmail) en daarna mijn wachtwoord invul krijg ik de hele tijd het bericht:
'unable to contact server try again later'

ik heb gekeken bij gmail en daar zijn de instellingen niet veranderd dus daar kan het niet aan liggen.

iemand hier een idee waar het aan kan liggen?

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 21:02

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Heb je je internet instellingen allemaal wel gechecked?

• leon12345
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-10 14:37
na een hard reset gedaan te hebben nog steeds hetzelfde probleem, je ziet hem in de hoek ook naar 3,5g schieten dus internet pakt ie wel,

oh kijk na de 4e keer proberen pakt ie hem ineens

vreemd maar hij doet t gelukkig weer :)

Verwijderd

Hallo,

Ik had een vraag omtrent Nokia Messaging.

In had een Nokia e71, hier was niets mee aan de hand, kon gewoon rustig mijn hotmail mailtjes ontvangen/versturen. Nu heb ik een Nokia e72 aangeschaft.

Mijn oude nokia e71 heb ik aan mijn broertje gegeven, deze had gelijk zijn hotmail geinstalleerd. Werkte prima totdat ik mijn hotmail ging installeren op mijn Nokia e72. Tijdens het installeren kreeg ik een wizard melding dat mijn mail adres samen hangt met een andere adres en werd doorverwezen naar Nokia messaging. Dit bericht eerst genegeerd en dus verder geklikt. Kreeg nu mijn broertje zijn mailtjes binnen.

Toen maar naar de Nokia Messaging site geweest en hier kwamen we er achter dat mijn broertje zijn mail adres was toegevoegd onder mijn account. Deze hebben we nu verwijderd en mijn eigen toegevoegd. Nu ontvang ik weer mailtjes op mijn nokia e72.

Maar wat nu gebeurt is dat mijn broertje op zijn nokia e71 mijn mailtjes ontvangt. We hebben hem ook al aangemeld op de nokia messaging en zou dan vervolgens een sms krijgen, maar ontving deze niet, zelfs na meerdere keren te hebben uitgevoerd.

Wat kunnen we hier nu aan doen? Ik heb gegoogeld maar vinden hier niets over.
Ik hoop dat het verhaal duidelijk is. :-)