Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

windows xp uitproberen

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eens een klein vraagje. Is er bij windows xp ook een optie zoals bij vista dat je een windows.old map hebt waar alle bestanden stonden van de vorige install? Ik durf dit niet uit te testen.

Alvast bedankt

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Volgens mij niet, maar heb je dit artikel al gezien:

How to uninstall Windows XP and revert to a previous operating system

Verwijderd

Je kunt toch een backup maken van je oude installatie en dan XP installeren. Alles wat je nog nodig denkt te hebben kun je dan van de backup terughalen.

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:25
Je zou ook een partitie van 10GB kunnen maken op je HD en het daarop installeren.
Een andere mogelijkheid is om het met iets van VirtualBox of Virtual PC te installeren en dan te kijken of je het wat vindt. Ik heb dat met Vista en 7 geprobeerd, maar weet niet of dat met XP kan. Lijkt me dat dat wel kan.

Verwijderd

Ik draai XP in VMware, dus dat kan sowieso.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het zou zomaar kunnen, maar aangezien je totaal niet vermeldt waarom je met dat idee komt is het ook nogal lastig om een correct antwoord te geven.

Ondertussen is dit de zoveelste keer dat je ondanks herhaaldelijke verzoeken van onze kant niet de moeite neemt om je topicstart ook maar een beetje in de buurt te laten komen van wat onder andere in Het algemeen beleid en het Windows Clients - Beleid gevraagd wordt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.