Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Addict
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 01:00

Addict

Het leven is een plak kaas.

Topicstarter
Van het ene op het andere moment wil mijn telefoon de sim-kaart niet meer herkennen.

Al geprobeerd:

- Soft reset
- Hard reset
- Sim eruit/erin, schoonmaken.
- Zonder SD starten.
- Andere Sim.

Allemaal zonder resultaat, net nadat hij stuk was gegaan heb ik heb gereset, waarna hij het nog even deed (alleen als hij was opengeschoven).

Ik vermoed dat het een hardwarematig probleem is, maar als iemand er ervaring mee heeft, tip's zijn welkom.
De verzekering was al gebeld, maar ik ben al een tijd niet meer verzekerd wisten ze mij te vertellen.

(ik ben overgens niet bang om hem zelf open te schroeven)

Heb inmiddels een ander toestel gekocht, maar wil deze nog wel repareren.

[ Voor 10% gewijzigd door Addict op 22-06-2009 22:01 ]

Addict

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mijn ervaring is dat je bij de Tytn II de SIM kaart zoveel mogelijk 'onderin' zijn vakje moet doen. Dus niet ver naar boven schuiven en dan het klepje dicht, maar SIM erin en met je duim het kaartje zoveel mogelijk tegen de onderkant van het vakje duwen en klepje dicht doen.

Er lijkt nauwelijks speling te zitten, maar ik heb gemerkt dat het verschil kan maken tussen het wel of niet herkennen van je SIM kaart. Ik hoop dat het ook voor jou werkt. Succes :)

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:12
Ik heb het zelfde gehad.
Een klein papiertje met de sim mee in de houder schuiven heft het bij mij toen opgelost.
Succes.

• Addict
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 01:00

Addict

Het leven is een plak kaas.

Topicstarter
Dat trucje met een papiertje of aandrukken wil niet werken :(

Addict