Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Niveau waarop ongemodereerde reacties getoond worden

Pagina: 1
Acties:

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:12
Even een vraagje van mijn kant (is vast al wel eens gesteld maar toch):

Ik heb het niveaufilter van reacties op +1 staan. Ik wil echter dat de ongemodderde reacties ook zichtbaar zijn zodat ik die gelijk kan lezen + modereren. Kan daar geen extra opt-in voor komen?

[ Voor 46% gewijzigd door Gersomvg op 22-06-2009 16:19 ]

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
momenteel is ongemod onder water een 0. Ongemodde reacties zijn ook in de modque te vinden. Wanneer je deze in je filter in wil kunnen stellen wordt dat een feature request :p

When you only live once, try not to die?

• Gersomvg
Kan ik daar een topic voor aanmaken en zo ja, hier of in lieve devvers?

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

lieve devvers of de devtrack, maar dat kan je ook vinden in het LD beleid/faq zelf.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Eerlijk gezegd is dat nog niet eerder gevraagd voor zover ik weet :)

Maar het lijkt een beetje defeating the purpose, want dan zul je dus nog steeds veel -1 en 0 materiaal lezen, terwijl je juist die reacties weg wilt filteren. Lijkt me niet handig. Maar aan de andere kant begrijp ik jouw reactie ook wel weer.

Je wilt dus eigenlijk kunnen kiezen, op welk niveau ongemodde reacties getoond worden?

Met een gratis move van TMFLD :)

[ Voor 18% gewijzigd door Cloud op 22-06-2009 16:16 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Of een knopje in je preferences:

Laat ongemodde reacties altijd zien ondanks filter.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Gersomvg
Cloud schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:14:
Eerlijk gezegd is dat nog niet eerder gevraagd voor zover ik weet :)

Maar het lijkt een beetje defeating the purpose, want dan zul je dus nog steeds veel -1 en 0 materiaal lezen, terwijl je juist die reacties weg wilt filteren. Lijkt me niet handig. Maar aan de andere kant begrijp ik jouw reactie ook wel weer.

Je wilt dus eigenlijk kunnen kiezen, op welk niveau ongemodde reacties getoond worden?

[mbr]Met een gratis move van TMFLD :) [/mbr]
Is wel een beetje "defeating the purpose" maar ja, daar kies je zelf voor dan :P Ik modereer zo nu en dan redelijk veel en als ik een reactie lees waarop heel veel wordt gereageerd wil ik gelijk kunnen doorlezen inclusief de niet-gemodereerde reacties die ik dan gelijk kan modereren.
Hooglander1 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:18:

Jep, zoals ik al zei.. een opt-in :)

[ Voor 11% gewijzigd door Gersomvg op 22-06-2009 16:20 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hooglander1 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:18:

Dat is wellicht een simpelere oplossing ja :)
Gersompie schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:19:
[...]

Is wel een beetje "defeating the purpose" maar ja, daar kies je zelf voor dan :P Ik modereer zo nu en dan redelijk veel en als ik een reactie lees waarop heel veel wordt gereageerd wil ik gelijk kunnen doorlezen inclusief de niet-gemodereerde reacties die ik dan gelijk kan modereren.
Tja, eerlijk gezegd kan ik daar wel goed inkomen. Mijn filter staat op -1, maar als ik even vanuit jouw situatie werk, lijkt me het ook prettiger om ook ongemodereerde reacties te kunnen zien, naast de +1's en hoger.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Eigenlijk best handig. Zet je filter tijdelijk op +3 en je ziet vooral de ongemodde reacties :)

☻/
/▌
/ \

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:10
En zo kun je dan even alle ongemodde langs (wat op dit moment een hels karwei is) en zo is iedereen weer blij ;)

• Gersomvg
Pagina: 1