bout-moderatie systeem

Pagina: 1
Acties:

• kevlar
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
ik ben echt even LAAIEND hiero!!!!!!!!!!!
elke keer als ik reageer in een nieuwspost dan word het door die ellendige admins weggemodereerd.
kijk hier eens
http://www2.tweakers.net/nieuws/15959
ik stel een vraag wat dat ding boven de floppydrive is.
KRIJG IK 0 PUNTEN!!!!! WAAR SLAAT DIT OP???
hoe kun je in vredesnaam een vraag nou op 0 modereren???????? en helemaal zo'n vraag, ik weet zeker dat er meer zijn die zich dit afvragen wat dat ding is.

ik ga een nieuwe thread starten. genaamd "sinds het moderatie systeem" in stuffis generalis. hier zal ik mun gal even spuwen.
ik kots echt op die admins hiero. sorry hoor. maar jullie zijn echt een zielig zooitje figuren hiero.
geen goed woord......

I wish I had a cool signature like everybody else

Verwijderd

Iedereen die is ingelogd modereerd over die posten en niet de modjes.

En als er ongemodereerd staat. betekend dat je nog geen stemmen hebt ontvangen.

Lees AUB even de spelregels.
dank u

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Onder het motto, "als je niets zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niets" val je wel op in de newbie-award. Met de woorden Goor en Kut kom je meer in de buurt van een abbonement op -1 troll dan dat je verzoek serieus overkomt.

Bannuh >:)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op donderdag 01 maart 2001 09:15 schreef kevlar het volgende:
ik ben echt even LAAIEND hiero!!!!!!!!!!!
Rustig, rustig, geen paniek.
elke keer als ik reageer in een nieuwspost dan word het door die ellendige admins weggemodereerd.
Denk eraan: iedereen kan modereren, ik ook! Dat kan iedereen gedaan hebben, naar alle waarschijnlijkheid is het geen adje geweest.
kijk hier eens
http://www2.tweakers.net/nieuws/15959
ik stel een vraag wat dat ding boven de floppydrive is.
KRIJG IK 0 PUNTEN!!!!! WAAR SLAAT DIT OP???
Ho! Je hebt 0 punten, de posting is nog niet gemodereerd! Dat je niet op 1 'inzet', zal wel aan je lage karma liggen. Naarmate je meer post, wordt je karma hoger en ga je ook op 1 inzetten.
hoe kun je in vredesnaam een vraag nou op 0 modereren????????
offtopic? niet-zo-heel interessant? newbie-achtig? ik zeg helemaal niet dat dat mijn oordeel is, maar ik kan me voorstellen dat iemand er zo over denkt.
en helemaal zo'n vraag, ik weet zeker dat er meer zijn die zich dit afvragen wat dat ding is.
Mjah... dat is wel zo. Misschien krijg je zo een zetje +1 omhoog.
ik kots echt op die admins hiero. sorry hoor. maar jullie zijn echt een zielig zooitje figuren hiero.
geen goed woord......
Nogmaals: het zijn niet louter de (paar) admins die postings modereren, dat zou gekkenwerk zijn gezien het aantal replies op tweakers.net. Iedereen kan meedoen.

Nu even niet geheel ontopic: doe ff rustig joh, ik word ook zo vaak op 0 gezet terwijl ik denk "jaaaaaa hoor, daar gaan we weer", maar ik maak me daar niet zo druk om. Daar heeft iedereen last van. Een perfect moderatiesysteem bestaat niet. Chill! Neem ff een peukie ofzo, daar word je rustig van ;)
Lees het over een half uurtje nog eens rustig door en dan zien we wel weer.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Lees dit eens rustig door:

http://www2.tweakers.net/reviews/164

• kevlar
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
ik hou het wel bij posten op got.

ik raak altijd helemaal gestrest van dat moderatie systeem

I wish I had a cool signature like everybody else

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
a) Je post toont aan dat je geen idee hebt hoe het systeem in elkaar zit
b) En passant slinger je een paar beledigingen in de richting van adjes die er helemaal niks mee te maken hebben
c) Je raakt wel heel snel opgefokt om niks
d) Je verziekt het forum met dit soort scheldtopics
e) Je post sowieso in het verkeerde forum
f) Wees blij dat ik je geen waarschuwing geef
Pagina: 1