Ik zit sinds vanmiddag met een vreemd probleem. Ik heb 2 dvd/cd branders in mijn pc zitten (Sony DRU-700A & Samsung SH-S162L) die tot een paar dagen geleden perfect werkten. Nu probeer ik vandaag een .iso bestand te branden en vervolgens krijg ik in Nero alleen de optie om met de image recorder te branden.
De branders worden echter wel herkend door Windows en staan dan ook gewoon (en foutloos) vermeldt in "mijn computer" en in apparaatbeheer. Ik heb al geprobeerd om ze in apparaatbeheer te verwijderen om vervolgens weer te laten herkennen door Windows, zonder effect.
Het vreemde is dat ik wel gewoon dvd's & cd's kan afspelen. Zo wordt een film gewoon afgespeeld door beide apparaten.
Het lijkt me vreemd dat het hier om een driver probleem zou gaan, dan zouden beide drivers ineens een fout moeten vertonen.
Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen, iemand die mij hierbij kan helpen?
PC specs:
- Windows Vista SP1
- P4P800-X moederbord
De branders worden echter wel herkend door Windows en staan dan ook gewoon (en foutloos) vermeldt in "mijn computer" en in apparaatbeheer. Ik heb al geprobeerd om ze in apparaatbeheer te verwijderen om vervolgens weer te laten herkennen door Windows, zonder effect.
Het vreemde is dat ik wel gewoon dvd's & cd's kan afspelen. Zo wordt een film gewoon afgespeeld door beide apparaten.
Het lijkt me vreemd dat het hier om een driver probleem zou gaan, dan zouden beide drivers ineens een fout moeten vertonen.
Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen, iemand die mij hierbij kan helpen?
PC specs:
- Windows Vista SP1
- P4P800-X moederbord