Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Nieuwscomments uitklappen

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-11 14:09
Sinds enkele dagen werkt in WebKit niet meer de mogelijkheid om reacties uit te klappen.
In Safari werkt dit nog steeds..

UserAgent:
Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X 10_5_7; nl-nl) AppleWebKit/531.0+ (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Safari/530.17

Ik zie wel deze messages in de WebInspector:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3415/3649780535_d89b6dbc91_t_d.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Hipska op 22-06-2009 14:38 . Reden: Problemen met de plaatjes ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

crisp

Devver

Pixelated

Sinds enkele dagen werkt in WebKit niet meer de mogelijkheid om reacties uit te klappen.
In Safari werkt dit nog steeds..
:? WebKit is een renderengine die door verschillende browsers gebruikt wordt, onder andere Safari toch? En in Safari werkt het wel gewoon zeg je? In welke browser dan niet?
Ik zie wel deze messages in de WebInspector:
De verschillende syntax errors daar doen toch vermoeden dat er meer speelt dan alleen het uitklappen van reacties dat niet meer werkt in jouw browser.

Ik moet zeggen dat ik onlangs wel een wijziging heb gedaan in de clientside verwerking van JSON responses via XHR; indien aanwezig gebruik ik daarvoor native JSON ondersteuning, maar dat zijn op dit moment alleen IE8 en Firefox 3.5 die dat hebben vziw.

Intentionally left blank

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-11 14:09
WebKit is ook de naam van de browser waarmee je telkens een nightly build van de gelijknamige renderengine kan testen. zie http://webkit.org

Met de update van vannacht werkt alles weer. Er zal waarschijnlijk ergens een bugje in WebKit geslopen zijn..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

crisp

Devver

Pixelated

Ah, een nightly dus :)

Maar goed, was dus blijkbaar geen bug aan onze kant :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.