Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

Topicstarter
Goedemiddag alle,

Ik probeer op mijn blackberry 8310 curve de bijlage te openen alleen kan ik de optie niet vinden om
de bijlage te openen.

Is dit een voorkomend probleem of kijk ik er gewoon overheen?

bij voorbaat bedankt voor de reacties.

Groeten,

There is always a way

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gewoon klikken na openen van de email. Je krijgt de optie "open attachment" alleen als de attachment geconverteerd kan worden voor de Blackberry.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

Topicstarter
Nou, die optie staat er niet in, waardoor ik niet de bijlage niet kan openen. Maar wat je hiermee wilt zeggen is dat je de bijlage alleen kan openen als blackberry deze kan converteren?

b.v.d.

There is always a way

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat zegt de handleiding erover? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Orry schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:57:
Nou, die optie staat er niet in, waardoor ik niet de bijlage niet kan openen. Maar wat je hiermee wilt zeggen is dat je de bijlage alleen kan openen als blackberry deze kan converteren?

b.v.d.
Check de manual. Mijn Curve 8310 kan lang niet alle bijlagen openen, zoals bijvoorbeeld geforwarde emails. Beetje zelfredzaamheid en experimenteren (en zoeken op het web) moet je dat toch kunnen vertellen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.