Polssteun laptop kraakt -> wat te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-12-2024

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
Op een nieuwe laptop heb ik het rare verschijnsel dat wanneer ik mijn polsen leun op de polssteun van de laptop, dat het plastic lichtjes een krakend geluid maakt.
Ik heb ondertussen gevonden waaraan het ligt, nl aan de aansluiting voor koptelefoon en micro die langs de voorzijde liggen. De polssteun en het chassis van de laptop zijn 2 losse onderdelen en blijkbaar klikken deze niet echt perfect in elkaar tussen deze aansluitingen.
Nu heb ik al ondervonden als ik tussen de "spleet" tussen beide delen gewoon mijn vingernagel duw, dan het niet meer kraakt.

Mijn vraag: welk zeer dun materiaal kan ik hier zonder problemen tussen plakken? Dikte vingernagel is dus al voldoende, dus ik vermoed een of andere tape waarvan ik een cm langs de binnenkant kan plakken? Zo ja, wat is hiervoor geschikt?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

opvullen met putty? een dunnen draad erin drukken? kit (6) :)

//edit
ernstig msn smilies typen op got :X

[ Voor 28% gewijzigd door himlims_ op 22-06-2009 12:43 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
Wat is putty?

Draad: welk materiaal raad je aan ivm geleiding?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

putty is soort van 'klei' wat erg hard wordt na loop van tijd, maar ik twijfel beetje of dat niet te veel in drukt.

draad; ide flat cable? afhankelijk van de dikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
ide cable gaat te dik zijn vrees ik... Ik zal er een foto van maken en hier straks posten.
Aangezien de dikte van vingernagel het tegenhoudt, denk ik dat we over minder dan een mm praten.

Ik moet dit vermoedelijk langs de binnenkant kunnen vastplakken of zo, dus moet ook wat tegen warmte bestand zijn en niet lossen onder invloed van warmte.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik weet niet inhoeverre het verstandig is om een laptop open te maken (ivm garantie)
maar volstaat een staaldraadje misschien?
ivm slow chat; activeer DM eens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:22
Sowieso, welke laptop heb je? Kraken klinkt niet goed en als het echt erg is gewoon opsturen onder garantie? Tenminste, dat lijkt mij voor de hand liggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
GENETX schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:40:
Sowieso, welke laptop heb je? Kraken klinkt niet goed en als het echt erg is gewoon opsturen onder garantie? Tenminste, dat lijkt mij voor de hand liggend.
Het gaat om een nieuwe Lenovo Thinkpad W500.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
En zo'n dure laptop wil je zelf fixen? :X Imho, opsturen. Je hebt een echte Thinkpad en daarvan mag je gewoon verwachten dat je een stevig ding hebt. Kraakt het? Dan heb je gewoon een constructiefout en zorg je maar dat ze het bij Lenovo voor je oplossen.

Tenminste, dat is wat ik bij zo'n laptop zou doen. Je wilt toch niet je nieuwe peperdure laptop zelf een beetje modden zodat deze stevig is? Dat je het bij een Acer van 5 jaar doet, oké, maar bij een nieuwe thinkpad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
GENETX schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:43:
En zo'n dure laptop wil je zelf fixen? :X Imho, opsturen. Je hebt een echte Thinkpad en daarvan mag je gewoon verwachten dat je een stevig ding hebt. Kraakt het? Dan heb je gewoon een constructiefout en zorg je maar dat ze het bij Lenovo voor je oplossen.

Tenminste, dat is wat ik bij zo'n laptop zou doen. Je wilt toch niet je nieuwe peperdure laptop zelf een beetje modden zodat deze stevig is? Dat je het bij een Acer van 5 jaar doet, oké, maar bij een nieuwe thinkpad?
Reden dat ik dit zelf wou doen, is dat ik niet weet of zoiets onder garantie valt...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afhankelijk van datum en plaats van aankoop kun je misschien nog afdwingen deze retour te nemen.
Zeker als om zo'n nieuw artikel gaat zou ik aankloppen bij je leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
gill schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:45:
[...]

Reden dat ik dit zelf wou doen, is dat ik niet weet of zoiets onder garantie valt...
Tenzij je er niet mee hebt zitten gooien lijkt het me gewoon garantie. Waarom stel je het dan überhaupt op GoT zonder eerst gewoon even met Lenovo te bellen? Dit soort dingen vallen echt wel onder garantie, al helemaal bij een Lenovo Thinkpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
GENETX schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:20:
[...]

Tenzij je er niet mee hebt zitten gooien lijkt het me gewoon garantie. Waarom stel je het dan überhaupt op GoT zonder eerst gewoon even met Lenovo te bellen? Dit soort dingen vallen echt wel onder garantie, al helemaal bij een Lenovo Thinkpad.
Nope, staat gewoon op desk sinds ik hem heb (bijna 2 weken).

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Pagina: 1