Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heeft David zijn persoonlijk record verbeterd. 40 banen in 17 minuten en 2 seconden ! Het was wel even afzien maar hij ging als een speer !

Is dit snel?

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:41

St@m

@ Your Service

Donders snel :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Topicstarter
Het is mijn zoon van 13.

Moet hij meedoen aan wedstrijd zwemmen?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 13:53

job

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:00:
Moet hij meedoen aan wedstrijd zwemmen?
Vraag het aan zijn coach.

Maar is het een 25meter bad, of een 50meter bad?
Dat scheelt nogal natuurlijk.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als hij dat leuk vindt, waarom niet?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Olympische Spelen 2012. Ik zeg doen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een 25 meter bad. Ik kan het misschien vragen aan zijn coach.

Maar hij is de jongste de anderen zijn rond de 17.

En ik wou graag jullie mening horen.

Dus daarom dit Topic

Verwijderd

Topicstarter
Olympische Spelen 2012? Wie weet :}

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:41

St@m

@ Your Service

Maar wat is normaal dan? Wat zwemmen andere kinderen van die leeftijdscategorie. En waarom zou hij niet mee kunnen doen met wedstrijdzwemmen? Iemand die niet kan voetballen kan toch ook op voetbal?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee wat een normale tijd voor zijn leeftijdscategorie is. Weten jullie dat misschien?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik begrijp best dat je trots bent op je zoon, maar vind je nou echt dat een forum voor computergebruikers en in dit geval een forum specifiek over werk en inkomen geschikt is voor vragen over wedstrijdzwemmen? Neem, zoals al gesuggereerd, even contact op met de coach/trainer van je zoon, vraag hem wat de mogelijkheden zijn. Hij weet dat beter dan wij omdat hij de situatie kent en er naar ik mag hopen meer ervaring mee heeft.

Dit topic heeft in deze vorm (en vooral: in dit subforum) weinig zin. In Nieuws, Sport, TV & Muziek zou je met een betere topicstart en vraagstelling wel terecht kunnen, maar omdat je daar pas met 50 posts toegang toe krijgt kun je daar nog niet in. Daarom doe ik dit topic op slot.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.