Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Firefox] NL google als default engine

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een Engelse firefox, maar ik wil dat de search automatisch naar google.nl gaat ipv google.com, en ik kan dat alleen veranderen als ik een NL firefox download maar dat wil ik niet.

Heeft iemand enig idee hoe ik dat moet doen?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

In de about:config zoeken op search en de nodige waarden aanpassen

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Gewoon in de Google preferences. Bij mij is het net omgekeerd: ik heb een Engelse FF die altijd maar op google.be wil zoeken en ik wil google.com ^^

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Hoort in CSA :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Google herkent je ip en stuurt je op basis daarvan door. ligt niet alleen aan je eigen (taal) instellingen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gedaan wat wiethoofd zei, en dat werkt al ik het in de adresbar in toets maar die search engine die er naast stuurt me nog steeds vrolijk door naar www.google.com

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

CustomizeGoogle ook installeren, kan je cookies forceren!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

als ik google.xml in de searchplugins drictory van google zie dan zou het mogelijk moeten zijn de moz:locale te vervangen door "nl", maar ik krijg het niet aan de gang

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Nadat ik dus mijn searchplugin verziekt had heb ik gevonden hoe je er googel.nl ini zet...

affijn, klikje hier om google.nl in je seach plugins to te voegen ( "I" = Install )

http://www.searchplugins.....aspx?q=google&mode=title

Pagina: 1