Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D
ehhh, moeilijk verhaal allemaal, maar zou het niet gewoon kunnen dat je effe een installatie bestandje nodig hebt voor de juiste monitor en dat het dan opgelost is? Volgens mij denk je veel te moeilijk namelijk.
Dit bestandje hoort bij je monitor ... Al geïnstalleerd?
(Volgens mij kan het namelijk ook zijn dat zo'n Edid viewer gewoon de data uit het register haalt)
Dit bestandje hoort bij je monitor ... Al geïnstalleerd?
(Volgens mij kan het namelijk ook zijn dat zo'n Edid viewer gewoon de data uit het register haalt)
Bekijk mijn blog voor tekst en uitleg - En ik ben dus ICT-ondernemer of geloof dat ik daar goed mee op weg ben al.
Bedankt voor de snelle reactie.
Heb de info files ook al gedownload, maar dat werkt niet meer onder vista
Het klopt dat je met een edid reader vaak de registry data ziet, maar ik heb er eentje die ook de monitor rechtstreeks uit kan lezen.
http://www.entechtaiwan.com/util/moninfo.shtm
Heb de info files ook al gedownload, maar dat werkt niet meer onder vista
Het klopt dat je met een edid reader vaak de registry data ziet, maar ik heb er eentje die ook de monitor rechtstreeks uit kan lezen.
http://www.entechtaiwan.com/util/moninfo.shtm
Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D
Had een ati 3870 512mb en nu een 4870 1gigVerwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 08:40:
Je zegt dat je hem verwisseld heb met een oud videokaartje...wat is oud?
info files? Je bedoelt de .inf? Probeer eens via apparaatbeheer bij je monitor de drivers te updaten en dan voor handmatig te kiezen. Je moet hier ergens een mogelijkheid hebben om zelf een folder met drivers aan te klikken. Als je dit hebt gedaan dan heb je kans dat hij die drivers wel installeert.
De wijzen komen uit het Oosten!
Gaat niet lukken onder vista 64bit. Drivers via medion site gedownload, maar vista herkend deze niet.NoepZor schreef op maandag 22 juni 2009 @ 08:54:
info files? Je bedoelt de .inf? Probeer eens via apparaatbeheer bij je monitor de drivers te updaten en dan voor handmatig te kiezen. Je moet hier ergens een mogelijkheid hebben om zelf een folder met drivers aan te klikken. Als je dit hebt gedaan dan heb je kans dat hij die drivers wel installeert.
Site geeft ook aan dat plug&play monitor zou moeten werken.
Edit:
Via Powerstrip is het mij gelukt om een custom resolutie aan te maken.
Heb op basis van de vga port 1680x1050 settings het profiel aangemaakt en het blijkt vooralsnog te werken. Zelfs nadat ik powerstrip disabled heb
Pagina: 1