Hallo Allemaal,
Onlangs heeft UPC een aantal nieuwe producten op de markt gezet onder de naam fiber power. Nu heb ik als UPC klant een 'cadeaubon' gekregen waarmee ik SUPER voordelig zou kunnen overstappen.
Nu snap ik alleen niet wat er zo super voordelig aan is?
Bericht van UPC:
Nog nooit zoveel voordeel!
Uniek aanbod voor heer XXXX
Met dit aanbod kunt u ultrasnel internetten en onbeperkt bellen. Dat laatste is nu inclusief bellen naar geheel Europa (Turkije inbegrepen) voor maar € 0,10 per gesprek! En in de meeste gevallen kost dit pakket u slechts iets meer dan u nu betaalt!1
Uw nieuwe UPC Totaalpakket:
• Fiber Power 25, met 25 Mb download- en 1,5 Mb uploadsnelheid
• Bellen Onbeperkt + Europa2
Dit alles voor maar 35 euro`s
Als ik nu gewoon via de site ga naar overstappen heb ik hetzelfde als de SUPER Voordelige actie.
Wat is er nu zo speciaal aan deze mail die ik heb gekregen van UPC?
Onlangs heeft UPC een aantal nieuwe producten op de markt gezet onder de naam fiber power. Nu heb ik als UPC klant een 'cadeaubon' gekregen waarmee ik SUPER voordelig zou kunnen overstappen.
Nu snap ik alleen niet wat er zo super voordelig aan is?
Bericht van UPC:
Nog nooit zoveel voordeel!
Uniek aanbod voor heer XXXX
Met dit aanbod kunt u ultrasnel internetten en onbeperkt bellen. Dat laatste is nu inclusief bellen naar geheel Europa (Turkije inbegrepen) voor maar € 0,10 per gesprek! En in de meeste gevallen kost dit pakket u slechts iets meer dan u nu betaalt!1
Uw nieuwe UPC Totaalpakket:
• Fiber Power 25, met 25 Mb download- en 1,5 Mb uploadsnelheid
• Bellen Onbeperkt + Europa2
Dit alles voor maar 35 euro`s
Als ik nu gewoon via de site ga naar overstappen heb ik hetzelfde als de SUPER Voordelige actie.
Wat is er nu zo speciaal aan deze mail die ik heb gekregen van UPC?