Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[UPC] Nog nooit zoveel voordeel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Onlangs heeft UPC een aantal nieuwe producten op de markt gezet onder de naam fiber power. Nu heb ik als UPC klant een 'cadeaubon' gekregen waarmee ik SUPER voordelig zou kunnen overstappen.

Nu snap ik alleen niet wat er zo super voordelig aan is?

Bericht van UPC:

Nog nooit zoveel voordeel!
Uniek aanbod voor heer XXXX
Met dit aanbod kunt u ultrasnel internetten en onbeperkt bellen. Dat laatste is nu inclusief bellen naar geheel Europa (Turkije inbegrepen) voor maar € 0,10 per gesprek! En in de meeste gevallen kost dit pakket u slechts iets meer dan u nu betaalt!1
Uw nieuwe UPC Totaalpakket:
• Fiber Power 25, met 25 Mb download- en 1,5 Mb uploadsnelheid
• Bellen Onbeperkt + Europa2

Dit alles voor maar 35 euro`s

Als ik nu gewoon via de site ga naar overstappen heb ik hetzelfde als de SUPER Voordelige actie.

Wat is er nu zo speciaal aan deze mail die ik heb gekregen van UPC?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Niks, behalve dat je nu van het bestaan van de nieuwe abo's weet.

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

hmmm, overstappen kostte mij ook helemaal nix, van 16 naar 30 Mbit voor 8 euro minder per maand .... Tis gewoon een rondje klantenbinding voor UPC, iedereen sluit namelijk wel opnieuw een jaarcontract af op deze manier ... slim van ze hè :P

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03 23:25
Ulysses schreef op maandag 22 juni 2009 @ 07:27:
hmmm, overstappen kostte mij ook helemaal nix, van 16 naar 30 Mbit voor 8 euro minder per maand .... Tis gewoon een rondje klantenbinding voor UPC, iedereen sluit namelijk wel opnieuw een jaarcontract af op deze manier ... slim van ze hè :P
Mij maakt dat jaarcontract niet uit. ADSL2 heeft hier een maximum snelheid van rond de 3Mbps, nou dan weet je het wel, dan moeje wel via de kabel. Ik heb trouwens ook een overstap gemaakt, echter niet naar 30Mbps zoals jij, maar naar 25Mbps, scheelt toch weer wat qua bedrag en tot nu toe gaat het prima. Nu nog hopen dat de netwerkcapaciteit van UPC voldoende mee gaat groeien.

Verwijderd

ADSL kan niet dezelfde snelheid leveren voor die prijs, plus ADSL is momenteel enorm storings gevoelig en zit aan het uiterste betreft capaciteit.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:01
Ik heb juist als "aanbieding" het volgende gehad in de mail box:
van: 10Mbit, Telefonie onbeperkt, Royaal + DVR.
naar: 30Mbit, Telefonie onbeperkt, Royaal + DVR.
Dit voor dezelfde prijs als wat ik nu betaal.
Dus het enige wat bij mij wijzigd is dat het internet van 10 naar 30 gaat.
Voor zover heb ik wel gemerkt dat ik de standaard snelheids verhoging naar 25 Mbit wel al gehad heb.
Pagina: 1