De foto's zijn donker, dat weet ik en daar hou ik erg van.
Bij een botenkerkhof wil ik graag kapotte boten zien. Die zie ik hier niet.
Over de titel, zie mijn inleidende verhaaltje, daar staat het uitgelegd, en botenkerkhof staat niet voor niets tussen haakjes, dit is alleen om aan te geven dat ik er al eerder een case over heb gemaakt, niet om aan te geven dat het concept botenkerkhof tot uiting gaat komen.
Waarom zijn de objecten die je fotografeert de moeite van het fotograferen waard? Wat is er zo boeiend aan die touwen, en aan de knuffel? Ik zie het niet. Foto 3 ligt meer in de lijn van wat ik verwacht als je op een botenkerkhof fotografeert.
Mja vind ik een beetje een non argument, ik fotografeer niet dingen die uitsluitend jou interesseren natuurlijk, Omdat jij het niet ziet betekend het niet dat ik het niet op de foto mag zetten natuurlijk. Het kan natuurlijk dat jij ze niet leuk vind. Ik vind de touwen, roest en andere oude zooi erg mooi, mooie kleuren, textuur en sterke beelden van industrie
Foto 6 (vogel) vind ik wel leuk, maar misschien is de achtergrond wel te bruin waardoor de vogel minder opvalt.
Het lijkt me eerder dat de vogel te bruin is, dat was namelijk precies waar ik voor ging, een vogel die in de industrie op ging.
Het gebruik van een beperkte DOF op foto 5 lijkt me vrij zinloos, maar misschien kan het fototoestel wel alleen maar een beperkte DOF (ik zou het niet weten, ik heb geen DSLR).
Een DSLR kan (uiteraard) een grote DoF produceren maar aangezien de aandacht naar de beer moet gaan en de omgeving (een matras) nog duidelijk te onderscheiden is, heb ik gekozen voor een beperkte DoF
Dank je voor je kritiek, daar heb ik wat aan. Sommige kritiek komt wat vreemd voor mij over maar dat is wel goed, houd je scherp