Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:44
Ik print nu centraal via de ingebouwde USB van mij WL500g router. Dit werkt opzich perfect, ware het niet dat het soms niet werkt... Als ik een printopdracht geef dan rolt er gewoon niets uit de printer. Router even resetten en het werkt weer. Zelfs met de allernieuwste firmware is dit nog zo. Dit vind ik zelf niet erg, maar de rest van de gebruikers wel. Zij kunnen (belangrijke) dingen niet printen omdat de router zonodig gereset moet worden.... Nu dacht ik, misschien is het makkelijker om een printserver te kopen. Is het verstandig, lost dit mijn probleem op? Zo ja, is de allergoedkoopste uit de Pricewatch (Edimax) een beetje een idee? Of moet ik toch echt naar een Linksys server zoeken voor een hoge betrouwbaarheid? Misschien maakt voor zoiets simpels het merk niet uit, maar goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 21:05

TRaSH

koffie ?

weet niet wat voor printer je hebt,
maar aangezien de prijzen aardig gedaald zijn van netwerk printers zou je ook kunnen kijken naar die optie.
ik zelf had ook een printerserver van edimax deed het soms wel soms niet.
toen maar een all in 1 van HP gekocht met netwerk functie probleem is nu opgelost.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mijn printserver van 10 jaar oud hpjetdirect 500ex schijt er noooooit mee uit.

Als het je erg stoort om te resetten is het wellicht beter om een nieuwe te kopen.
een oude tijdklok op je router die de zaak elke nacht om half 5 even een half uur uitzet kan anderzijds ook wel eens helpen. dan reset dat ding elke dag

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:44
TRaSH schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:21:
weet niet wat voor printer je hebt,
maar aangezien de prijzen aardig gedaald zijn van netwerk printers zou je ook kunnen kijken naar die optie.
ik zelf had ook een printerserver van edimax deed het soms wel soms niet.
toen maar een all in 1 van HP gekocht met netwerk functie probleem is nu opgelost.
ja inderdaad, heb even gekeken in de pricewatch en leuke printertjes heb je al vanaf ongeveer €120... BEn de kwaliteit van HP gewend maar sinds ik steeds aan het rotzooien ben met de AiO van een klant valt dat ook erg tegen... Brother heeft een leuk printertje met 4 cartridges, ken alleen het gemak en de kwaliteit niet... MAar goed dat valt onder een ander topic :)
fish schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:24:
mijn printserver van 10 jaar oud hpjetdirect 500ex schijt er noooooit mee uit.

Als het je erg stoort om te resetten is het wellicht beter om een nieuwe te kopen.
een oude tijdklok op je router die de zaak elke nacht om half 5 even een half uur uitzet kan anderzijds ook wel eens helpen. dan reset dat ding elke dag
Het is heel gek, soms doet hij het maanden achter elkaar, soms om de dag niet goed (alleen de printer, rest werkt altijd)... Tweedehands JetDirect is ook een idee, maar dan is een andere printer ook wel weer een optie (heb ik direct weer een fax)

[ Voor 59% gewijzigd door maarud op 21-06-2009 21:27 ]