Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nero 8 layer break xbox 360

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

sinds kort brand ik spelletjes voor de xbox 360.
maar als ik ze brand met nero werken ze niet wel met img burn 1913760 break. hoe moet ik dat met nero 8 doen wat is de layer break voor nero 8 en waar moet ik dat in typen???

Verwijderd

uhm.. waarom brand je dan niet gewoon met img burn?

zowieso.. is dit wel toegestaan volgens de GOT-regels?

Verwijderd

Haal de iso door abgx360 deze maakt een .dvd file aan met de goede layerbreak. Probeer de game daar is mee te branden. Ik gebruik de .dvd file om games te branden in clonecd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2009 20:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 20:31:
uhm.. waarom brand je dan niet gewoon met img burn?

zowieso.. is dit wel toegestaan volgens de GOT-regels?
als goed is wel dan mag je niet titels van spellen noemen bv en hoe ik die moet branden.
imgburn oke, waarom imgburn erop zetten als je al nero hebt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 20:33:
Haal de iso door abgx360 deze maakt een .dvd file aan met de goede layerbreak. Probeer de game daar is mee te branden. Ik gebruik de .dvd file om games te branden in clonecd.
ik ben niet zoon clonecd fan. vroeger hadden die wel maar ik ga toch liever nero

Verwijderd

Probeer het dan iig met de dvd file die abgx360 maakt. Misschien werkt het in nero anders zou ik het verder niet weten wat nero betreft

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Of het maken van 'backups' nu is toegestaan of niet: op GoT horen vragen erover niet thuis.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.