Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stroom/Aan en uit knop i/o panel Cosmos S

Pagina: 1
Acties:

• John00188
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-06-2021
Beste medetweakers,
Ik heb laatst een CM Cosmos S gekocht hier op tweakers, maar er zit zo'n paars/geel/zwart stekkertje aan die voor het stroom moet zorgen van het i/o panel van de cosmos. Die aansluiting die dat kabeltje nodig heeft zit niet op mijn moederbord. Misschien dat jullie een andere oplossing weten dan de cm partshop die een levertijd van 2 tot 6 weken zegt te hebben. Zeg het even als je wilt, als je wel goede ervaringen hebt met de cm partshop.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Je zult iets duidelijker moeten zijn, want ik heb geen flauw idee wat je nu bedoelt?

Ik begrijp dat er een stekkertje van je I/O-panel naar je moederbord moet. Maar voor welke poort op het I/O-panel is die? USB, Firewire, eSATA, Mic, Audio?

[edit]

En wat voor moederbord gaat het om (en pleur dan ook maar meteen alle overige specs neer)?

[ Voor 17% gewijzigd door kalizec op 21-06-2009 21:13 ]

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• John00188
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-06-2021
Hmm, ik dacht dat ik wel duidelijk genoeg was met geel/paars/zwart. Nee het is niet een van de usb of esate, fire wire of wat dan ook. Het is de stekker die voor het stroom is. http://www.coolermaster.n...?cPath=78&products_id=472 het kleine stekkertje die daaraan hangt. Die zit niet op mijn moederbord zodat ik de verlichting van het i/o panel kan zien. De aan en uit knop werkt daardoor ook niet, aangezien het een touch knop is die stroom nodig heeft. En als ik die stekker op cm part shop wil bestellen staat op het einde dat de levertijd 2 tot 6 weken is, dat is mij iets teveel.

Specs van mun PC zijn:
Mobo: P5k PRO
Proc: e8400
geheugen: Corsair Dominators
Voeding: Corsair 550 watt voeding
Graka: Pov GTX260
HDD: 2x een tikkende samsung spinpoint 750gb
en dat alles nu sinds kort in een CM Cosmos S

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:28

Umbrah

The Incredible MapMan

Dat paars/geel/zwart stekkertje gaat zo te zien rechtstreeks in de ATX plug, zodat het ding gevoed kan worden als de PC uit staat (paars = +5VSB). Dat kun je proberen na te maken, beetje tweaker kan zijn eigen voedingsstekkers wel maken en ombouwen.