[iPod touch 2G] Firmware 3.0 herstel probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
Hallo,

wilde net 3.0 erop zetten downloaden was geen probleem hierna kreeg ik een melding over recovery drivers?
deze kon ik niet installeren... nu doet mijn ipod helemaal niks meer en vind hij hem oko niet meer in itunes

ik zou niet weten wat de oplossing is, ik heb op internet gezocht maar vind niks wat werkt

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 10:30

Releases

Ja maar!

Hou je home en aan/uit knop tegelijk ingedrukt voor een tijdje, dan gaat die in recovery mode. Sluit hem dan weer aan op de PC en dan zal itunes aangeven dat hij herstelt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
ik krijg dan de melding nieuwe hardware gevonden maar ik kan dat dus niet installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:38

job

Hier wordt je probleem omschreven: http://www.ilounge.com/in...ort-3.0-upgrade-bricking/
Dat itunes de recovery drivers niet goed installeert.

De makkelijkste oplossing lijkt mij om bij iemand langs te gaan welke een mac heeft, en de boel daar in recovery mode aan te sluiten.
of je moet de benodigde recovery drivers zelf ergens van internet kunnen plukken.

[ Voor 19% gewijzigd door job op 21-06-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je moet je iPod aansluiten op je computer, dan springt ie normaliter aan.
Mocht ie aanspringen, zet je Touch uit en start iTunes op, zorg dat je 8.2 geïnstalleerd hebt!

Nu gaan we je Touch in DFU-modus zetten:
Druk nu je Home en Power-knop tegelijk in.
Je Power-knop laat je na exact 10 seconden los, blijf Home vasthouden.
Als het goed is hoor je 3 of 4 seconden later het geluidje wat je ook hoort als er een USB-apparaat aangesloten wordt, nu kun je de Home-knop loslaten.

Nu wordt je iPod door iTunes gevonden als zijnde een apparaat in herstel-modus. Je kunt nu met Shift+Herstellen een .ipsw aanwijzen die je naar je iPod Touch wilt flashen. Een paar minuten wachten als iTunes bezig is en je moet weer een werkende Touch hebben.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:25
ElSpeed, je bent al behoorlijk lang geregistreerd op GoT. Op zich willen we je graag helpen met je probleem, maar dan verwachten we van jou ook wat inzet. Je startpost is nu wel summier, daarbij omschrijft je titel het probleem absoluut niet. Als iedereen een topic zou maken, waarin alleen de productnaam stond, werd het wel erg onoverzichtelijk.

Aangezien er al wat goede tips zijn gegeven, zal ik het topic dit keer openlaten. Maar lees voor de volgende keer AMD Beleid door :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1