Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dungeon Siege lagged over LAN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier sinds kort 2 PC's staan en ik wilde graag Dungeon Siege 1 over LAN of netwerk verbinding spelen met een vriend van me, wat lukte, maar op het moment dat ik bij hem in de game zat, had ik ongelofelijk veel last van lag en andersom ook. Degene die de server hoste had geen last van lag. We hebben het ook al geprobeerd te spelen via hamachi en via een gewone server op te starten, maar geen van beide werkte.

Ik heb het origineel van het spel wel, maar er zit op beide PC's een crack op het spel, zodat we tegelijk kunnen spelen, misschien ligt het probleem hier? Of doe ik iets helemaal verkeerd? Ik hoop dat iemand hier een verklaring voor heeft.

Groeten.

Verwijderd

Ik speelde het spel ook over lan met meerdere personen en wij hadden nooit last van lag, behalve als 1 bepaald persoon erbij kwam. Dit hebben we ook nooit kunnen oplossen :S

Wij hadden ook allemaal een crack, maar daar ligt het niet aan. De devs hebben zelfs een crack op hen eigen site te download gezet omdat de CD-checker niet werkt onder vista.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik zal wel eens kijken of het met die crack wel wil. Heeft iemand anders nog oplossingen?

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand anders wat hier het probleem zou kunnen zijn?

Verwijderd

Alle mensen hebben de firewall uit?
En diegene die host heeft natuurlijk nooit last van lag, aangezien zijn verkeer niet over het netwerk hoeft ;)

• Irwon
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-11 15:32
Ik weet wel dat dungeon siege 2 last van lag heeft met de eerste versie van het spel. Als je deze dan patched werd alles beter. Misschien is dat met dungeon siege 1 ook wel. of misschien is de crack wel raar. En ja kijk ook even naar virusscanner / firewall.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-11 04:19
Heeft de hoster zijn AV aan staan ?
Spelen jullie over draadloos LAN ?
Is de hoster zijn pc sterk genoeg om alles vlotjes te draaien ?

Kan je elkaar eens pingen ook btw , misschien is er een probleem bij het netwerk ofzo.
Verder ook misschien is een ander spelletje proberen om te zien of het daar ook voorkomt..

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Pagina: 1