Vraagje over speakers.

Pagina: 1
Acties:

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 09:16
Hallo Tweakers,

Ik heb een klein probleemje. Is er een manier om geluid uit de speakers van m'n monitor te krijgen, als de koptelefoon ingeplugd is? De koptelefoon moet namelijk achter in de computer, en aangezien de computer in een kast staat kan ik die er niet steeds uithalen. Daarom vroeg ik me af of er een manier is om zeg maar te switchen?

M.v.g,
Remy.

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:33

Krizzie

Progressive Music \o/

Heb je geen aansluiting aan de voorkant van je kast?

Een splittertje is voor een prikkie wel te koop maar dat gaat wel tenkoste van je geluids kwaliteit.

Geluidswolk

• Remy669
Nou kijk, de geluidskaart is laatst kapot gegaan, daarvoor kon ik wel nog gewoon de koptelefoon vóór in de computer inpluggen. Toen heeft de computerzaak er een nieuwe geluidskaart ingedaan, en nu werkt alleen de koptelefoon ingang áchter in de computer het nog. Dus ik denk dat de oude geluidskaart er nog inzit ofzo? (Ik heb niet héél erg veel verstand van computers O-) )

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-02 11:53
Zeker aangezien je er nog niet zoveel verstand van hebt is het misschien verstandig die computer winkel op te bellen. Als zij een nieuwe geluidskaart installeren moeten ze ook de voor-aansluitingen weer aansluiten.

Alleen als ze voor een creative kaart gekozen hebben dan wordt het lastig. Creative gebruikt namelijk eigen aansluitingen zodat ze je voor een hoop geld een aansluit kastje kunnen laten aansmeren. Maar zoiets had de winkel je van te voren moeten melden.

Als je het aandurft kan je kijken of er een kabeltje loshangt in je kast dat uit de buurt van je vooraansluitingen komt. Dat kabeltje moet je dan op de geluidskaart aansluiten.

[ Voor 16% gewijzigd door Dekaasboer op 21-06-2009 19:08 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

• Remy669
Volgens mij is het inderdaad een Creative kaart, maar ik kan wel een keer de PC openmaken om te kijken.

Het is niet zo'n heel groot probleem, de computer staat nu in de woonkamer, maar in de zomervakantie komt hij gewoon bij mij op de kamer op m'n bureau te staan, dus dan kan ik de koptelefoon gewoon in- en uitpluggen.

In ieder geval bedankt :)