Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Na wazige foutmelding geen geluid met internet stream

Pagina: 1
Acties:

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Hallo

De volgende melding krijg ik de laatste tijd.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/m7x1e9.jpg

Vervolgens geen geluid meer bij het streamen van filmpjes/youtube/radio (dmv ingebouwde mediaplayer).
Dit treedt op bij zowel flashplayers als streamen via mediaplayer.
Na verloop van tijd klapt ook mijn internet eruit (uurtje later vaak).

Iemand enig idee waar ik dit moet zoeken?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Begin eens met het draaien van je Windows-updates. Zou goed kunnen dat het blaster-virus services om zeep helpt, waaronder 'Windows Audio', zodat je dus geen geluid meer hebt.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Weinig kans dat dit Blaster is, als je gewoon WU aan hebt staan - en wie doet dat tegenwoordig nou niet? ;)

Maar op XP loopt de audio service ook onder de algemene service host, je zou eens kunnen kijken of je de debug report die je daar ziet verder kunt nakijken of er wellicht een plugin eten in het roet gooit.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik heb het overigens bij alle browsers (IE, FF en Chrome)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
alt-92 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:40:
Weinig kans dat dit Blaster is, als je gewoon WU aan hebt staan - en wie doet dat tegenwoordig nou niet? ;)
Ach, ik ken genoeg mensen die helaas nog op een illegale XP SP1 werken, en zodoende geen updates (meer) draaien.

MauriX: hoe ben je verbonden met internet? Direct aan een modem (ofwel heeft je XP machine een extern ip, of een 192.x ip?). Heb je alle updates gedraaid? Welk servicepack draai je, is die inderdaad netjes geüpdate? Wat heb je nog aan andere beveiligingsspullen op je pc staan? Kom je in de eventviewer (system log) nog dingen tegen die interessant zijn, op de tijd dat je die melding krijgt?

Kortom: we gaan meer info nodig hebben.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512