Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Help! computer laat rare leestekens zien

Pagina: 1
Acties:

• marvingfx
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11 21:06
hallo,
mijn computer laat in plaats van de normale taal allemaal rare leestkens zien.
als ik bijvoorbeeld een tekst uit word kopieer (die ook in die rare tekens staat) naar dit bericht wordt de tekst weer normaal. hij laat deze tekens overal zien behalve bij internet pagina's.
ik denk dat het een virus is, maar ik hb al 3 keer gescand met avg maar hij vind niks.

kan iemand mij helpen?

alvast bedankt

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Kun je een screenshot plaatsen? Hoe staan de region instellingen (keyboard)? Krijg je wel normale tekens bij het inloggen? Heb je al een andere scanner geprobeerd ipv AVG? Je geeft wel erg weinig aanvullende informatie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• marvingfx
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11 21:06
Bor de Wollef schreef op zondag 21 juni 2009 @ 11:58:
Kun je een screenshot plaatsen? Hoe staan de region instellingen (keyboard)? Krijg je wel normale tekens bij het inloggen? Heb je al een andere scanner geprobeerd ipv AVG? Je geeft wel erg weinig aanvullende informatie.
bij het inloggen geeft het al de rare leestekens, en de region van het toetsenbord kan ik niet vinden omdat ik het niet kan lezen omdat het in vage leestekens staat. evenals het screenshot, ik weet niet hoe ik het moet opslaan omdat alles in die tekens staat.
ik zal zo misschien even een andere scanner installeren.
verder nog andere hulp??