nieuws: Microsoft: Zune HD draait op Tegra-processor
Beste, in het artikel staat
Lijkt me reuze handig om erbij te vermelden, aangezien er vorige keer nogal wat mensen over vielen!
En leuk dat de andere specificaties er ook bij staan, maar daar gaan straks ook weer alle reacties over..
Tevens vraag ik me af waarom er 'n vergelijk wordt gemaakt met een iPhone 3G S?
Zijn twee totaal niet vergelijkbare apparaten met verschillende functies, draaiend op verschillende OS'en.
Bij dit bericht had een melding over de tegra processor imho meer dan voldoende geweest?
En die Tegra-chip vs de PowerVR MBX-gpu? Wat zegt ons dat? Welke is sneller / beter?
Het is wat mij betreft beetje een grote brij van allerlei leuke termen, maar dan houdt 't ook echt op..
Beste, in het artikel staat
Nou kan hij idd 720p afspelen, maar niet direct, maar via een dockingstation..De Zune HD, die op 26 mei officieel werd geïntroduceerd, heeft een 3,3"-oled-touchscreen met een resolutie van 480 bij 272 pixels en kan 720p-videocontent via zijn hdmi-uitgang afspelen. Ook wordt de Zune-dienst geïntegreerd in Xbox Live Video Marketplace.
Lijkt me reuze handig om erbij te vermelden, aangezien er vorige keer nogal wat mensen over vielen!
En leuk dat de andere specificaties er ook bij staan, maar daar gaan straks ook weer alle reacties over..
Tevens vraag ik me af waarom er 'n vergelijk wordt gemaakt met een iPhone 3G S?
Zijn twee totaal niet vergelijkbare apparaten met verschillende functies, draaiend op verschillende OS'en.
Bij dit bericht had een melding over de tegra processor imho meer dan voldoende geweest?
En nieuwer is beter of sneller of gelijkwaardig of?Deze is een slag nieuwer dan de ARM11-kern in de Tegra-chip. In tegenstelling tot de Nvidia-gpu in de Tegra-chip is de processor van de nieuwe iPhone 3G S uitgerust met een PowerVR MBX-gpu.
En die Tegra-chip vs de PowerVR MBX-gpu? Wat zegt ons dat? Welke is sneller / beter?
Het is wat mij betreft beetje een grote brij van allerlei leuke termen, maar dan houdt 't ook echt op..
[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 21-06-2009 11:44 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit