Inno3D 64mb Savage 2000

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
weet iemand waar je die in nederland online of telefonisch kunt bestellen, hij stond namelijk niet op de PriceWatch...

• Mister_X
komop hey, er zijn vast wel mensen die ergens dit beesje hebben zien staan, in een winkel ofzo....

ik wil deze bestellen/kopen zodat ik weer kan ut'en, aangezien me Viper2 gisteren overleden is :(:(:( en een Diamond Speedstar A50 geen wonder kaart (meer) is....

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11
Op donderdag 01 maart 2001 08:39 schreef Mister_X het volgende:
komop hey, er zijn vast wel mensen die ergens dit beesje hebben zien staan, in een winkel ofzo....

ik wil deze bestellen/kopen zodat ik weer kan ut'en, aangezien me Viper2 gisteren overleden is :(:(:( en een Diamond Speedstar A50 geen wonder kaart (meer) is....
Nee niet gezien.
Ik wil 'm trouwens echt niet hebben :r

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:32
De Viper2/Savage2K is gewoon een prachtkaart.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Op donderdag 01 maart 2001 08:39 schreef Mister_X het volgende:

Heb je geen garantie meer dan? Zit toch 5 jaar garantie op Diamond kaarten? Maar als je een nieuwe videokaart koopt, ga je toch zeker geen Savage2000 kopen? Misschien is de chip wel OK, maar de drivers zijn gewoon om te janken... Koop gewoon een Geforce2 MX of een Radeon ofzo, veel betere driversupport...

• Mister_X
mijn viper 2 komt/kwam niet uit de winkel ;)

maar laatmaar ik heb al een hercules gf2mx gekocht
Pagina: 1