Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus striker 2 formula moederbord met een core 2 duo e8400,
4gb ddr2 en een gts250.
nu is het probleem in de systeemclaassifactie van windows vista haalde ik met mij vorige cpu (pentium dual core e2200) een score van 5.4 licht overclocked. nu met de e8400 haal ik maar 5.0 meer terwijl deze cpu aanzienlijk betere specs heeft. de computer loopt ook vrij traag en heeft met verschillende toepassingen moeite.
bv. ik kan me niet aanmelden op msn omdat live communications platform niet meer reageert. smart updates van mijn antivirus werken ook niet. ook is mijn cpu gebruik vrij hoog voor wat hij maar aan het doen is.
Ik ben ten einde raad en heb geen idee wat dit kan zijn.

hoop dat iemand me kan helpen :)

Verwijderd

Wat ik zou doen (behalve überhaupt geen Vista draaien), is scannen voor spyware en virussen, en kijken of je HDD in PIO-mode draait. Uiteraard gevolgd door het updaten van alle drivers. Waaronder ook die voor je moederbord. En check of je CPU niet terugklokt omdat ie te heet aan het worden is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2009 07:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
men temperatuur van mijn cpu is altij rond de 45° dus lijkt me geen probleem.
vista is net opnieuw geinstalleerd dus virus of spyware lijkt me sterk.
en al men drivers zijn up to date.
vandaar dus dat ik er niet aan uit kan

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik dat zien of men hdd in pio mode draait?? en wat zou ik dan anders draaien dan vista???
sry voor dubbele reactie had dit te laat gezien ;)
net spyware en antivirus scan gedaan. niks gevonden...
als ik niks aan het doen ben draait mijn cpu meer dan 50%!!!!
en het blijkt dat het de programma's van mijn moederbord zijn die met alles gaan lopen.
hoe kan ik een screenshot maken???
grtz

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2009 08:20 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat heb je zelf al gedaan?
De vragen die je nu stelt zijn zeer basic en met een beetje moeite zelf uit te zoeken (ram je vragen letterlijk in een zoekmachine en je hebt je antwoord).

Omdat we meer inzet verwachten gaat dit topic op slot. Daarbij is het niet nodig om ??? en !!!! te gebruiken. ? en ! volstaan prima.

Dit topic is gesloten.