Waar veel mensen zich aan storen die productreviews lezen en schrijven is het kicken van een productreview zodra je hem genoeg hebt geëdit of aangepast. In het geval dat de reviewer zelf een changelog boven of onderin zijn/haar review bijhoudt is er geen man overboord, maar bij de wat kleinere reviews waar een redelijk kleine verandering weer een kick naar boven oplevert mist de originele plaatsingsdatum.
Ik heb net even in de gauwigheid wat aangepast met m'n Firebug addon met het volgende resultaat:
Hier heb je de plaatsingsdatum en de edit keurig achter elkaar, bij de plaatsingsdatum zijn de dag en tijd niet van belang, maar je weet in ieder geval dat de review geüpdatet is en hoe lang er ongeveer tussen heeft gezeten.
Bij een volgende edit veranderd de laatste edit naar die van de nieuwste en is er niets aan de hand. Het geeft in iedergeval duidelijkheid qua edits mocht de reviewer geen changelog bijhouden.
Volgens mij wel een gewilde feature
Ik heb net even in de gauwigheid wat aangepast met m'n Firebug addon met het volgende resultaat:

Bij een volgende edit veranderd de laatste edit naar die van de nieuwste en is er niets aan de hand. Het geeft in iedergeval duidelijkheid qua edits mocht de reviewer geen changelog bijhouden.
Volgens mij wel een gewilde feature