Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[feat] Productreview initiŽle postingsdatum laten staan edit

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

• Wiethoofd
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 12-04 22:37
Waar veel mensen zich aan storen die productreviews lezen en schrijven is het kicken van een productreview zodra je hem genoeg hebt geŽdit of aangepast. In het geval dat de reviewer zelf een changelog boven of onderin zijn/haar review bijhoudt is er geen man overboord, maar bij de wat kleinere reviews waar een redelijk kleine verandering weer een kick naar boven oplevert mist de originele plaatsingsdatum.

Ik heb net even in de gauwigheid wat aangepast met m'n Firebug addon met het volgende resultaat:
Hier heb je de plaatsingsdatum en de edit keurig achter elkaar, bij de plaatsingsdatum zijn de dag en tijd niet van belang, maar je weet in ieder geval dat de review geŁpdatet is en hoe lang er ongeveer tussen heeft gezeten.

Bij een volgende edit veranderd de laatste edit naar die van de nieuwste en is er niets aan de hand. Het geeft in iedergeval duidelijkheid qua edits mocht de reviewer geen changelog bijhouden.

Volgens mij wel een gewilde feature :9

Wiethoofds meuk en 'overige'
20-10 Must-have Custom CSS | 15-11 Candy colourless GoT | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen

• Pjerry
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 27-10-2014

Pjerry

En aldus sprak....

Op zich een erg goed idee van Wiethoofd. Maar ik zou het nog iets uit willen breiden:
Onder het stukje van de gebruikte apparatuur komt een complete changelog te staan (niet alleen de laatste update).
De gebruiker krijgt de mogelijkheid om in die changelog aan te geven wat de wijzigingen zijn t.o.v. de voorgaande keer. Ik zet het ook altijd op die manier onder mijn reviews.

Ik ben met Wiethoofd eens dat het erg storend is dat je nu niet altijd kunt zien.

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

• Wiethoofd
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 12-04 22:37
Als je onder het stuk gebruikte apparatuur een volledig changelog neer zou zetten moet je te ver scrollen voordat je bij de review bent als alles volledig is ingevuld. Wat wel mogelijk, en ook logischer, zou zijn is iets maken in de trant van:

Op het pijltje klikken vouwt dan het changelog uit, je moet dan als reviewer wel de mogelijkheid krijgen om bij je updates/edits die je doet in de tijd als de review online heeft gestaan een regeltje neer te zetten wat er veranderd is. (als hij offline heeft gestaan en er dan gepreviewed wordt etc. zou er niets ingevuld hoeven te worden, pas weer bij online slingeren een updatereden)

Wiethoofds meuk en 'overige'
20-10 Must-have Custom CSS | 15-11 Candy colourless GoT | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*