[iMovie] clips van een paar seconde

Pagina: 1
Acties:

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:55
Hay :w

Ik heb een rare issue bij het importeren van videoclips vanaf mijn videocamera. Als ik via iMovie kies voor importeren dan maakt het programma er allemaal kleine clips -van een paar seconde- van, in plaats van een clip van de hele scene. Ik heb echt geen flauw idee hoe dit kan en waarom iMovie dit doet.

imovie error

De clips die je ziet zouden eigenlijk 1 clip moeten zijn.

Aantal specificaties die handig zijn om te weten: workstation: Dual G5 2.0 Ghz Powermac, 7 GB ram, 1 TB sata hdd (is de hdd waar heen wordt geschreven) en de camera: Sony DCR-HC62E. Voorheen deed het probleem zich voor toen ik naar een NAS de clips wegschreef, en ik dacht dat het misschien te maken had met het feit dat de data niet snel genoeg kon worden opgeslagen (over het netwerk) vandaar dat ik het lokaal heb geprobeerd. Helaas zonder resultaat. De CPU usage is tijdens het importeren vrijwel 100% voor beide CPU's, en heb tijdens het importeren alle andere applicaties uitgeschakeld.

Zoeken met Google naar 'imovie problem small clips' en dergelijke levert niets op.
Iemand een idee?

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Op het plaatje zie ik ook 1 clip van 2:37? Al die kleine plaatjes zijn previews op verschillende momenten binnen je clip.. Als je op de clip klikt en appel+A drukt dan pakt ie toch gewoon de hele clip?

Of begrijp ik nu je vraag verkeerd?

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:22

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Zoals Stink_o zegt zijn het previews van je clipje om de 5 seconden. Als je die previews langer wil kan je de schuifbalk gebruiken zodat er minder previews zijn van je clipje en je previews dus langer zijn.

Battle.net: NagaByrd#2844