Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze week Snow Leopard geïnstalleerd. Het gaat hier om de WWDC versie (10A380). Zoals Apple zegt het is een near final versie. Voor degene die het interessant vindt een aantal ervaringen:
  • Het draait vlekkeloos.
  • alle belangrijk applicaties werken heel goed (office, vlc, iLife, transmission)
  • over het algemeen is het een stuk sneller dan Leopard (MacBook White april 2008, penryn 2.4)
  • het afsluiten gaat veel sneller (4 s)
  • finder is sneller
  • dock expose werkt inderdaad niet
  • kortom ben heel tevreden en wil niet meer terug naar Leopard
Maar er is een probleem, mijn iPhone 3G wil niet syncen met iTunes (8.2). Ik wil hier dan ook informeren of er mensen zijn die een oplossing weten. verder ben ik ook benieuwd naar de ervaringen van anderen met 10.6.

Voordat iedereen begint te roepen dat het een developer build is en dat er daarom functies zijn die niet kunnen werken, dat snap ik. Ik ben gewoon benieuwd of er anderen zijn die 10.6 draaien en het wel werkend hebben gekregen. Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt.. (systeem reboot en reinstall iTunes)

Iemand anders met SL ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:49:
Het werkt.. (systeem reboot en reinstall iTunes)

Geen ervaringen, maar wel erg nieuwsgierig. Heb al wel een release gedownload, echter vermoed ik dat deze niet mag gebruiken (zoals bij de iPhone)?
Dit behoed me op dit moment voor installatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02-2021
[b][message=32147062,noline]
Ik heb zelf de WWDC versie, die ik heb geüpgrade naar build 10A421a via Software Update. Vind het best goed, ook de kleuren zijn iets beter. De blauwe schermelementen hebben een lichtgrijze tint met het blauw gemengd. Ben alleen niet tevreden over de lettertypes.

De tekst is slecht te lezen. Vooral de tekst bij pictogrammen en in iTunes. En de font Anti-Aliasing is er niet meer, dus dat moet Apple toch wel verbeteren. Heb de fonts van 10.5 en 10.6 eens naast elkaar gezet.:
Afbeeldingslocatie: http://i164.photobucket.com/albums/u7/RHochstenbach/TechLife%20Zone/Snow%20Leopard%2010A421/reviewbeta/fonts105vs106.jpg
En alleen om dat probleem met lettertypes zal ik Snow Leopard nog niet als primair OS gaan gebruiken.

[ Voor 22% gewijzigd door RHochstenbach op 29-07-2009 12:12 ]