Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 23:06
Ik heb hier een Soundblaster Audigy 4 geluidskaart liggen die in mijn vorige pc zat. Ik heb hem destijds niet overgezet naar mijn nieuwe PC omdat de ondersteuning voor vista x64 toen nog erg slecht was. Nu zie ik dat er wel goede drivers voor zijn en denk ik er aan om hem weer te gaan gebruiken. Ik moet daar alleen nog een verloopstekkertje voor kopen om hem te laten werken (tulp naar jack)

Voordat ik zo'n stekkertje koop ben ik eigenlijk wel benieuwd of het geluid überhaupt wel beter kan zijn dan het onboard geluid van de Gigabyte GA-EX38-DS5 het geluid wordt immers direct doorgegeven aan de versterker niet? Zijn er mensen met ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf van een Audigy 2 ZS naar mijn onboard chip gegaan (Realtek) en ik mis de Audigy eigenlijk helemaal niet. Het enige wat ik nu niet meer kan is DTS CD's afspelen.

Voor jouw is het denk helemaal afhankelijk van waar je allemaal naar luistert. Bij mij is het vooral gamen en tv kijken. Bij gamen mis je eventueel de EAX effecten, maar ook hier heb ik ze niet gemist.