Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik een probleem met Fifa 2009 op de pc.

Het spel hapert enorm, terwijl volgens mij mijn systeem het spel aan zou moeten kunnen. Het normaal spelen van het spel is niet mogelijk hierdoor. Hier onder mijn systeem specificaties:

Windows Vista Home Premium (32 bit)
AMD Phenom 9500 Quad-Core Processor
3 GB RAM
Nvidia Geforce 8500GT

In Fifa 09 heb ik al geprobeerd de resolutie enz. aan te passen, maar dit lijkt geen effect te hebben.

Voorheen heeft dit spel altijd normaal gewerkt, en volgens mij ligt het probleem dan ook bij mijn virusscanner Mcafee Internet Security 2009, die ik laatst geinstalleerd heb. Na deze installatie begon het probleem zich voor te doen.

In Mcafee heb ik Fifa 09 dan ook al opgegeven als een vertrouwd programma, in de hoop dat dit het probleem op zou lossen. Dit lukte niet, en daarom hoop ik dan eigenlijk ook dat een van jullie mij zou kunnen helpen ;)

Alvast bedankt voor jullie hulp :) ,

Met vriendelijke groet,

Maurits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Heb je al geprobeerd om de anti virus (of gehele pakket) even uit te zetten wanneer je gaat gamen? Ik vermoed dat hij dan toch niks staat te doen...

Als het dan niet opgelost is moet je het ergens anders gaan zoeken , anders heb je al een kleine workaround :)

btw eerste hit op google gaf me dit : http://community.mcafee.com/showthread.php?p=329554

wel oude versies maar lijkt same problem ;)

[ Voor 24% gewijzigd door sleepwalkerbe op 20-06-2009 21:18 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie!

Dit heb ik inderdaad al geprobeerd, maar dit werkt helaas niet...
Ook via die link van jou kom ik niet veel verder; dit heb ik allemaal al geprobeerd.
Ik heb net ook al geprobeerd mijn videokaart drivers up te daten, maar ook dit heeft niet gewerkt.

Heb je misschien nog meer suggesties?

Alvast bedankt weer :)

Groeten
Maurits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Wat gebeurd er als je McAfee tijdelijk uit zet en het spel opstart? En check ook even of je systeem onderdelen wel herkent worden door config -> Systeem -> Hardware. Als dit allemaal niet werkt, moet je ws. iets veranderen in de .ini file van het spel, maar dan moet je even naar de fifa09 forums voor de juiste instellingen.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn hardware wordt gewoon herkend, en ik heb dan ook in andere spellen geen problemen. Op welk fifa forum zou ik dat dan moeten vragen over het veranderen van die file? Ik zelf weet namelijk niet zo goed hoe ik dat dan zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:53:
Mijn hardware wordt gewoon herkend, en ik heb dan ook in andere spellen geen problemen. Op welk fifa forum zou ik dat dan moeten vragen over het veranderen van die file? Ik zelf weet namelijk niet zo goed hoe ik dat dan zou moeten doen.
http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-09-pc/ lijkt me.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Pagina: 1