Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Updeet. Niemand commentaar?
[ Voor 58% gewijzigd door qadn op 21-06-2009 20:30 ]
Ik mis de festival sfeer een beetje, 't had overal kunnen zijn. Ik denk dat je wel verder kan gaan dan wat je elke keer showt. Ik wil meer sfeer, meer echtheid, meer momentum, minder close-ups met elke keer de zelfde compo van de artiest.
En resize ze nou 's goed.
En resize ze nou 's goed.
|>
A en C vind ik ontzettendmooi, daar zit veel in!
A zou ik zo in posterformaat aan m'n muur hangen
A zou ik zo in posterformaat aan m'n muur hangen
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
a vind ik net jammer dat de gozer zijn ogen dicht heeft, ziet er nu een beetje raar uit zijn gezichtsuitdrukking
bij de eerste stoort die middels spotlight me enorm hard, ik heb in mijn hoofd de neiging om het een geweldig coole foto te vinden maar mijn ogen blijven het oneens met die stelling.
d vind ik dan wel heerlijk gelukt, maar hier doet naar mijn gevoel de serie zelf afbreuk aan die foto, omdat je dezelfde compositie al een paar keer erin hebt gebruikt en het me een beetje gaat vervelen op den duur (al denk ik dat ik dan bij simon zijn punt uitkom die dat veel beter verwoord
).
bij de eerste stoort die middels spotlight me enorm hard, ik heb in mijn hoofd de neiging om het een geweldig coole foto te vinden maar mijn ogen blijven het oneens met die stelling.
d vind ik dan wel heerlijk gelukt, maar hier doet naar mijn gevoel de serie zelf afbreuk aan die foto, omdat je dezelfde compositie al een paar keer erin hebt gebruikt en het me een beetje gaat vervelen op den duur (al denk ik dat ik dan bij simon zijn punt uitkom die dat veel beter verwoord
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Bedankt voor het commentaar;
Simon: ja dat klopt, meer documentair zou mooi zijn.
Ik had er afgelopen zaterdag alleen echt geen zin in, ik was helemaal dood.
Simon: ja dat klopt, meer documentair zou mooi zijn.
Ik had er afgelopen zaterdag alleen echt geen zin in, ik was helemaal dood.
UHm, ik bedoel meer dat ik dat soort foto's niet gemaakt heb
Verwijderd
Er zitten enkele leuke foto's tussen, maar vooral C vind ik mooi! Daar zit toch met voorsprong de meeste emotie in!
Ik vroeg me wel af waarom je hier voor zwart-wit kiest? Ik ken het festival niet, maar met een naam als Festival Mundial verwacht ik kleur. Deze vraag is geen oordeel, want daar ben ik te noob voor, maar ik zou graag bijleren waarom het hier in zwart-wit kan...
Ik vroeg me wel af waarom je hier voor zwart-wit kiest? Ik ken het festival niet, maar met een naam als Festival Mundial verwacht ik kleur. Deze vraag is geen oordeel, want daar ben ik te noob voor, maar ik zou graag bijleren waarom het hier in zwart-wit kan...
Simpel, ik schiet in zwart-wit.
Ik heb nog niet het gevoel dat ik daarin uitgegroeit ben, dus blijf ik er voorlopig bij.
Ik heb nog niet het gevoel dat ik daarin uitgegroeit ben, dus blijf ik er voorlopig bij.
Of kan je niet belichten, was alles rood uitgelicht? Ik vind zwart-wit veel te beperkend voor jou en eigenlijk voor bijna iedereen wel.
Overigens vind ik d de beste plaat, hoewel de nabewerking (over het algemeen) nogal te wensen overlaat.
Overigens vind ik d de beste plaat, hoewel de nabewerking (over het algemeen) nogal te wensen overlaat.
Bericht hierboven
Hoezo Floor-is? Wat laat er dan te wensen aan over?
Volgens mij is het prima bewerkt namelijk
Volgens mij is het prima bewerkt namelijk
Ik kan natuurlijk niet voor FLoor-is spreken, maar ik ben het wel met hem eens. Naar mijn mening valt haar gezicht teveel weg door het haar. De overbelichting is op zich mooi, maar trekt alle aandacht van haar gezicht weg.
To be determined...
MaNdM, Floor-is had het over het algemene geval, niet over het specifieke. Vandaar dat ik erg benieuwd ben
Tsja, zoals ik al schreef, ik kan niet voor Floor-is spreken. Zijn zin interpreteerde ik als dat hij de opmerking relateerde aan plaat D, doordat het in een en dezelfde zin gezegd werd.
Hoe dan ook, ik hoop dat je wat met mijn opmerking kan.
Hoe dan ook, ik hoop dat je wat met mijn opmerking kan.
To be determined...
Pagina: 1